10 Reacties

2 jaar geleden

De draagzak mag komen tot de oortjes. Verder geen idee hoe z’n rugbolling is en z’n positie met beentjes. (M positie)

2 jaar geleden

fijne draagzak trouwens! :) Je kan je aanmelden bij draagpraat op Facebook en je vraag stellen. Veel draagconsulentes daar die kunnen helpen

2 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

De draagzak mag komen tot de oortjes. Verder geen idee hoe z’n rugbolling i ...
Hij is ondertussen helemaal verder uitgezakt 🥴. De M positie lijkt me helemaal goed. Misschien dat ik hem iets hoger moet hangen? Nu kan ik hem nog een kusje geven maar moet ik wel mijn hoofd naar beneden buigen.

2 jaar geleden

Instructie video die bij jou draagzak hoort. https://babytula.eu/nl/pages/instructies-free-to-grow Elke draagzak werkt weer anders namelijk. Hier zijn we echt voor gewaarschuwd door een consulent als de bekken fysiotherapeut.

2 jaar geleden

Het lijkt erop dat je het zit gedeelte smaller moet maken zodat je kleintje hoger in de zak komt te zitten. Ik heb voor je de link gegeven. Die kan vast helpen. Als je er niet uitkomt zou ik toch even na een consulent gaan. Die helpt je even opweg

2 jaar geleden

Ik heb mijn kindje er nog niet is. Ze is te klein. Ze draagt nog 56/62. Welke maat draag jou kindje? Ik dacht dat deze vanaf maat 68 pas een beetje goed ging zitten

2 jaar geleden

De foto is niet heel duidelijk maar ik heb de draagzak ook. Wat je kan doen is: -De heupband is eigenlijk een tailleband dus die hoog plaatsen - daarna je kindjes bekken even liften zodat hij over de tailleband hangt ipv erop zit Als het goed is ontstaat er nu een m houding en een bolle rug. - de gespen die nu naast zn gezicht zitten op je band strak aan trekken. Ik zie namelijk dat ze op hun loste staan. Dit zorgt ervoor dat het nek stukje korter word en hij als het goed is onder de oorlel gaat komen. De Tula is wel een zak met redelijk weinig neksteun dus het ziet er altijd wat los uit. Maar met deze tips komt hij als het goed is echt al een stuk beter te zitten

2 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

Ik heb mijn kindje er nog niet is. Ze is te klein. Ze draagt nog 56/62. Wel ...
Nee hoor de free to grow is vanaf een grote 56 te dragen en vanaf maat 62 zitten ze echt goed

2 jaar geleden

Ik heb ook een tula free to grow je kan de bandjes aantrekken dan word hij kleiner

2 jaar geleden

Reactie op xCriista

De foto is niet heel duidelijk maar ik heb de draagzak ook. Wat je kan doen ...
Bedankt voor de tips! Die ga ik morgen zeker proberen!