12 Reacties

2 jaar geleden

Up

2 jaar geleden

Ergo baby 360 past mij goed.. Weeg ongeveer 120 kg en ben 184 lang..

2 jaar geleden

Heb je een vervelende ervaring met een draagzak dat je het specifiek vraagt voor vollere vrouwen? Ik ben zelf ook niet de slankste (positief verwoord 🙈), maar heb nooit problemen met een draagzak gehad. Ik heb zelf een bykay draagzak en gezien je ze altijd kan verstellen past het prima! Heb de draagzak ook tijdens het oppassen meegegeven aan wat vollere vrouwen dan ik en ook die konden hem prima om :). Nadeel van de bykay vind ik zelf dat het lastig is om het nekje/hoofdje goed te ondersteunen met het daarvoor bestemde stuk. Maar dit kan 100% aan mij liggen.

2 jaar geleden

Wij hebben de besafe. Aangezien ik zelf niet zo lenig ben om de sluiting achter de rug makkelijk open te doen. Hier zitten de sluitingen aan de zijkant. Ik ben zelf niet vol, maar mijn vriend wel en die past hem ook gewoon.

2 jaar geleden

Ik heb een draagdoek van Babylonia en past prima

2 jaar geleden

Wij hebben een tula free to grow Ook prima voor vollere dames

2 jaar geleden

Reactie op Nienetjuhh

Heb je een vervelende ervaring met een draagzak dat je het specifiek vraagt ...
Ik heb daar momenteel geen probleem mee

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ergo baby 360 past mij goed.. Weeg ongeveer 120 kg en ben 184 lang..
Die hebben wij ook. Zou mezelf niet omschrijven als heel vol (172 cm en 65 kg), maar mijn vader gebruikt die draagzak ook zeer geregeld (195 cm, over de 100 kg). Mijn vriend is weer anders gebouwd (stuk breder en iets kleiner). Dat was de reden waarom we die draagzak hebben gekozen, makkelijk aan te passen en past bijna iedereen. Ben groot fan van de ergobaby 360 tot nu toe, gebruiken hem veel :)

2 jaar geleden

Ik ben 1.80 en draag maat 48 op het moment en heb een ergobaby embrace, super fijn ding en hou ruimte over op de riempjes. Mijn vriend, 192, groot gebouwd, gespierd en te dik draagt maat 5XL en past hem zelfs maar zit hem niet heel lekker. Dus weet niet hoe vol je bent maar die moet je haast wel passen. De nuna draagzak voor “grote mensen” hadden we ook maar wat een kutding

2 jaar geleden

Ik draag maat 48/50 en heb de ergobaby embrace en een rekbare draagdoek van bykay, passen allebei prima! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Die hebben wij ook. Zou mezelf niet omschrijven als heel vol (172 cm en 65 ...
Wat lief dat je vader de draagzak ook gebruikt:) OT, wij hebben de ergobaby adapt. Ik ben niet super slank, maar echt heel vol zijn we allebei ook niet, ik 1.77 en nu na de bevalling denk ik nog zo’n 80kg. Maar hij kan nog een stuk ruimer worden afgesteld dan wij hem gebruiken.

2 jaar geleden

Ik gebruik zelf graag de marsupi momenteel. Bij vorige kindje later een maitai gaan gebruiken. Een doek draagt ook erg fijn en past altijd wanneer je de juiste lengte hebt. Wil je echt graag een zak, zou ik vooral gaan passen. Wat goed zit is enorm persoonlijk