19 Reacties

2 maanden geleden

Pff wij hebben precies hetzelfde verhaal… die van mij is van 23 aug! Ik weet ook niet wat ik ermee moet, maar is zoooo lastig en vermoeiend

2 maanden geleden

Mijn dochter is van 1 september, heeft dit ook.... Sliep eigenlijk altijd wel oke en tot ongeveer 7 uur en laatste tijd tussen 5 en 6 zijn we uit bed... En ze wordt vaak echt huilend en zwaar overstuur wakker. Zoo sneu!

2 maanden geleden

Ze ontwikkelen vanaf 2 jaar oud hun fantasie, en kunnen daardoor rare dromen hebben of 'gekke figuren' in hun slaapkamer zien die ze niet begrijpen. Wie weet kan je een nachtlampje aanzetten in de kamer? Dat helpt bij ons

2 maanden geleden

Reactie op Paulinex93

Ze ontwikkelen vanaf 2 jaar oud hun fantasie, en kunnen daardoor rare drome ...
Maar laten jullie het nachtlampje de hele avond/nacht aanstaan of doen jullie die op een gegeven moment weer uit?

2 maanden geleden

Reactie op Paulinex93

Ze ontwikkelen vanaf 2 jaar oud hun fantasie, en kunnen daardoor rare drome ...
Helaas werkt dat bij ons ook niet. Heb zelf het grote licht een keer op dimmen aangezet maar ze stopt niet met huilen totdat ze bij je is. Vind het een pittige fase 😅

2 maanden geleden

Reactie op Simone pinda

Maar laten jullie het nachtlampje de hele avond/nacht aanstaan of doen jull ...
Wij laten die de hele nacht aan. Als mijn zoontje wakker wordt 's nachts in het donker dan begint hij weer te huilen.. met de lamp aan valt ie weer in slaap

2 maanden geleden

Reactie op Mégan

Helaas werkt dat bij ons ook niet. Heb zelf het grote licht een keer op dim ...
Ai, ja dat is lastig..

2 maanden geleden

Wel fijn om te lezen dat meerdere ouders hier last van hebben. Zal dus een fase zijn. Vandaag begon het drama al direct met naar bed brengen ipv pas einde avond begin nacht. Licht op de gang aangelaten en deur open en gelukkig accepteerde ze dat nu. Hopelijk valt het mee. Laat in ieder geval alles precies zoals ze is gaan slapen.

2 maanden geleden

Alweer een slecht nacht…. :((((

2 maanden geleden

Reactie op sulek

Alweer een slecht nacht…. :((((
😔😔😔 hier ook weer feest de hele nacht door! Zijn kapot 😴😴

2 maanden geleden

Reactie op Mégan

😔😔😔 hier ook weer feest de hele nacht door! Zijn kapot 😴😴
🥺🥺

vorige maand

Hier ook drama met naar bed brengen de laatste 2 weken… vastklampen, krijsen, niet willen slapen. Erg vermoeiend, hoop ook dat het een fase is…

vorige maand

Hier slaapt hij door maar wel al 2 weken elke dag tussen 4 en 5 wakker en klaar voor de dag. Ook zo vermoeiend

vorige maand

Hier sinds enkele nachten gelijkaardig, ze wil niet meer alleen inslapen. Ze houd dan m´n hand vast en als ze haar greep lost weet ik dat ze slaapt en kan ik veilig vertrekken anders krijgt ze heel het huis bijeen. Ben zo wel elke avond een tijdje bezig... Ook al nachtlampje, deur open ... vanalles geprobeerd Wordt het terug beter? Maken we haar dit nu gewoon? Of moeten we juist zeker die nabijheid blijven geven?

vorige maand

Wij slapen al dik 3.5 week met ze alle in 1 bed. Ze krijst alles bij elkaar als ze alleen moet slapen. Alleen smiddags lukt het wel als we naast haar blijven zitten. Ik wil een 1 persoonsbed voor haar kopen met een matras ernaast zodat we bij haar kunnen liggen. Nu slaapt iedereen in huis slecht 😅 en ze wordt meerdere keren per nacht nu wakker door de babyfoon van haar zusje🥴

2 weken geleden

Oh neeee wij hebben dit ook. Kindjes van ruim 2 allemaal toch ? Hoe gaat het nu? En hoort het erbij?

2 weken geleden

Reactie op ESom34

Oh neeee wij hebben dit ook. Kindjes van ruim 2 allemaal toch ? Hoe gaat he ...
Helaas hier geen positief verhaal. Slapen al 2.5 maand slecht snachts. Slaapt nauwelijks in eigen bed en is veeel overstuur. Hebben een groot bed voor haar gekocht met een matraslade zodat we eventueel bij haar kunnen slapen maar tot nu toe eindigt ze toch bij ons in bed omdat niks anders werkt...

2 weken geleden

Ohh pff ik ben toch blij het hier ook van anderen te lezen. Hier is het ook al bijna 3 maanden drama met slapen. Het was al geen beste slaper maar sinds de komst van zn zusje is het nog erger geworden. We blijven altijd bij hem met inslapen. En als ie na middernacht wakker werd sliep hij verder op onze kamer in een cosleep ledikant. Maar nu is het savonds al bal... om het uur wakker. Heel veel huilen (echt overstuur). Heel sneu maar voor ons als ouders zo slopend. Zijn er kindjes die alweer uit deze fase zijn? En hoelang heeft t geduurd?🫠

5 dagen geleden

Hier is het sinds kort ook rommelig in de nacht, waar ons zoontje eerst van 7-7 doorsliep. Ook de dutjes zijn rommeliger. Inderdaad staan in bed, ineens hard en bijna ontroostbaar huilen, eruit willen. Ik denk een combinatie van een baby op komst, een ritme dat minder slaap gaat vragen maar wat het vooral was... De laatste kiezen! We geven nu een week paracetamol elke avond en merken echt verschil. Eentje is al bijna door, de rest komt erachteraan. Het lost niet alles op maar het geeft wel net wat meer rust.