13 Reacties
14 dagen geleden
Ik hoor oprecht niet anders om me heen 😅 en ik ervaar het zelf ook sinds een week! Kennelijk leren kindjes rond deze leeftijd ineens wat onafhankelijkheid inhoudt en hoe je dat kunt bereiken - maar daarbij komt ook juist angst om alleen gelaten te worden. Heel nieuw en tegenstrijdig en dus heel onrustig, voor iedereen. Hier werkt het bij slaapregressies het beste om het gebruikelijke ritme aan te houden, en in dit geval merk ik dat ik hem simpelweg wat langer de tijd moet geven om zelf zijn draai te vinden. Als ik ga helpen zoals ik normaal deed dan werkt dat regelmatig averechts. Gaat vanzelf weer over, schijnt... Wel heel onrustig, deze periode! Sterkte
13 dagen geleden
Ja, hier twee weken gehad en nu weer terug als vanouds gelukkig 😍 Ik heb er aan toegegeven, op schoot in slaap vallen, ‘s nachts bij huilen een flesje geven en dan sliep die zelf weer door, heb ook op de bank gelegen, als niets hielp. Iedere avond weer opnieuw geprobeerd en ineens waren we er weer doorheen….
13 dagen geleden
Hier ook sinds vorige week vrijdag.. gewoon weg niet meer kunnen neerleggen in haar bed zonder gekrijs, zowel met middagdutje als in de avond,, als ze savonds/snachts wakker word is het van hetzelfde, krijsen en niet meer terug kunnen leggen. Vorige week ging het zo goed, is echt ineens omgeslagen.. vermoeiend 🙈
11 dagen geleden
Herkenbaar! Valt altijd gewoon in slaap maar sinds deze week is het drama. Ben een paar keer een uur bezig geweest! Krijsen als je hem neer legt. Poeh, hopelijk zijn we hier snel uit
8 dagen geleden
Hier ook sinds een paar dagen! Krijsen s avonds als hij in bed wordt gelegd. Zodra we binnenkomen en hem even wiegen, toespreken is hij stil, maar zodra we hem weer neerleggen of weggaan begint het weer. Helemaal overstuur. Met als resultaat dat hij nu al 3 nachten bij ons in bed slaapt. Weten ons anders geen raad… nog tips? 🥹