28 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Marianne123
Mijn zoontje is sinds 20.30 wakker, hij ging om 19.00 naar bed. Het is nu b ...
Mijn dochter was om 15.30u wakker en slaapt nu sinds 22.50….. ook bij ons in bed maar bleef maar woelen en draaien. We worden er gek van maar weten niet hoe we dit moeten doorbreken. Hebben een vloerbed gekocht en gaan dat na de feestdagen maar proberen. Er komt eind feb namelijk ook een broertje bij dus er moet iets veranderen…..
2 dagen geleden
Vervelend he. Hier ging het eigenlijk beter zolang we haar maar rond 20uur naar bed deden, echter nu weer sinds 2 avonden drama. Gillen krijsen als ze naar bed moet rond dat tijdstip. Probeer je het rond 21.15uur is het prima en gaat ze slapen? Wat het toch is?
11 uur geleden
Reactie op Mégan
Hier ook nog steeds drama. Zitten er straks al bijna een maand in... Krijse ...
Vreselijk!! Wij al ruim een maand zelfs. Slaapt dan vaak de nacht wel door, maar wel in ons bed dus ook niet top natuurlijk. Nu begint ook sprong 10 zag ik…. Ze is ook echt wel huilerig en moe overdag.
10 uur geleden
Reactie op Kimvw1988
Hier precies t zelfde ! En wijzen dat hij naar beneden wil , kijken we heel ...
Ow ja erg he, wij halen der ook gewoon naar beneden maar ook dat is niet altijd goed... vanavond na 10min toch weer uit bed maar ook dat was niet goed. Uiteindelijk maar in de wagen in slaap gevallen.. hier duurt de.onrust ook al wel 1/1.5 maand erg vermoeiend. Telkens is er wat anders nu denk ik weer tandjes/kiezen.