13 Reacties
vorig jaar
Reactie op Lissymom_
Ik volg, zit met hetzelfde wat te geven voor verjaardag 1 jaar zoontje stra ...
Ja die zag ik ook al inderdaad.. lastig 🤣
vorig jaar
Wij hebben zo'n beetje alledrie gekregen als kraamcadeautjes 😅 Het loopautootje vindt ie vanwege de vorm fantastisch maar zelf ben ik wel erg gecharmeerd van de ombouwbare driewieler. Daar kan je ook een loopfiets van maken en ik meen dat dit ook ook heel erg helpt bij het leren balanceren enzo. Dan schijnen kindjes sneller te leren fietsen.
Maarrr ik fiets zelf heel graag dus grote kans dat ik flink bevooroordeeld ben 😜 Denk eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt.
vorig jaar
Misschien het overwegen waard: heb je gekeken naar een wheelybug? Heb ik voor mijn oudste gekocht toen hij 1 was. Hij is inmiddels 3 (en een half) jaar en speelt er nog steeds dagelijks mee. In het begin was het nog wat lastig, omdat ze voor dit soort dingen wel echt beetje moeten kunnen lopen (maar geld ook voor de andere dingen die je hierboven hebt gezet). Maar ik het een lieveheersbeestje en die voelsprieten zijn een hit vanaf 6 maanden 😂. Super stevig ook en alle kinderen die hier komen vinden het leuk. Vooral het feit dat ze makkelijk alle kanten op kunnen is echt heel prettig
vorig jaar
Wij hebben die beige loopauto met sinterklaas gekregen, maar onze dochter doet er nog niet veel mee (11 maand). Ze staat vooral aan de bank.
Wij gaan voor haar 1e verjaardag nog een loopfiets/driewieler vragen. Waarschijnlijk van hetzelfde merk als rechtsboven. Maar dan variant Emma.
vorig jaar
Reactie op Solanum
Wij hebben zo'n beetje alledrie gekregen als kraamcadeautjes 😅 Het loopaut ...
Ideaal 🤪 ja die 4 in 1 driewieler leek me ook weer wat maar ik las ook veel reviews dat het alleen maar in de weg stond en het niet gebruikt werd etc, maar uiteindelijk kan je dat ook afbouwen naar een loopfiets inderdaad
vorig jaar
Reactie op Rosan30
Wij hebben die beige loopauto met sinterklaas gekregen, maar onze dochter d ...
Aha die heeft juist wel veel goede recensies dat ze er echt wat mee doen maar goed om te horen van jou dan brengt me toch aan twijfel
vorig jaar
Die berg go2 is echt heel fijn. Vriendin heeft die een jaar kindje speelt er vanaf 10 maanden mee en nu met bijna 3 nog steeds. Ondertussen is het vooral oefenen met trappen.
Ontzettend veelzijdig dus en echt lang te gebruiken.
vorig jaar
Heb je al eens naar de scoot and ride gekeken? Dat is een loopfiets en step in een. Onze dochter is hier heel zoet mee (ondertussen de step, 3 jaar)