4 Reacties
2 jaar geleden
Voordeel van een losse buggy is dat je dan makkelijk met één van de kleine ertussenuit kunt, dat doen wij soms ook met de tweeling als er één slaapt bijvoorbeeld neem ik de ander mee de oudste ophalen terwijl mijn man op de ander oppast.
Zelf heb ik wel het meest plezier met de duo wagen maar het gaat hier om een tweeling dus toch verschillend
2 jaar geleden
Lastig! Ik zou denk ik persoonlijk voor losse buggies gaan. Ik denk namelijk dat in de bergen een duo buggy omhoog duwen echt heel zwaar is😬 laat staan dunne stoepen en oude hobbelige stenen. Ik gok zo dat de rugdrager meer gebruikt gaat worden!
Neemt niet weg dat een duo buggy altijd wel handig is! Maar in de bergen zou ik 2 enkele of misschien 1 buggy + rugdrager doen voor als je oudste kindje ook wil zitten
2 jaar geleden
Ik zou kijken naar een oude phill&teds duowagen. Compact, maar toch gemak van de wagen en grote wielen, wat erg fijn is in die toch wel minder goede straatjes.
2 jaar geleden
Of een stevige bolderkar? Wij hebben nu de kettler compact en bevalt erg goed. Bij zo'n duowagen zitten ze vaak naast of achter elkaar, nu is er wel contact. Nadeel is wel dat slapen alleen kan als er één in zit (plat op de bodem), want je kunt de zittingen niet goed kantelen.
En één buggy en ook een draagzak of rugdrager dan onderin of aan de buggy voor het geval dat ze allebei tegelijk moe zijn? Twee losse buggies lijkt mij persoonlijk nogal veel gesleep en je kunt niet afwisselen.