9 Reacties
2 jaar geleden
Is het geen optie om lang een diëtist te gaan? Mijn ervaring met diëten als je bepaalde allergieën hebt (intoleranties..) dan moet je sleutelen aan het concept en werkt 't net niet helemaal.. 🙈
Je kan misschien zoeken op levensstijl verandering.. Dat is mogelijk positiever omdat dat een blijvend effect kan gaan hebben ipv een dieet
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Is het geen optie om lang een diëtist te gaan? Mijn ervaring met diëten als ...
In het verleden wel bij een diëtist gelopen, om om te kunnen gaan met mijn allergieën (gelukkig heb ik er iets meer dan alleen gluten en lactose 🫣). Maar merkte dat dat toch niet aansloeg ofzo…
Ik vond Brekky ook meer als levensstijl verandering overkomen dan als dieet. In mijn ogen is het wel iets wat je als ontbijt zou kunnen vervangen voor altijd. En niet om ‘even snel af te vallen’. Maar wie weet moet ik dat dan toch opnieuw met een diëtist bespreken. Dank voor je reactie ☺️
2 jaar geleden
Jeetje ik vind het nogal wat dat iemand het lef heeft om je te feliciteren met een zwangerschap terwijl het niet eens zeker is dat je zwanger bent 😅
Ikzelf doe aan intermittent fasting waardoor ik redelijk snel wat kilo's ben afgevallen. Maar ben niet al te streng voor mezelf aangezien ik ook nog bv geef. Alles op zijn tijd
Alvast succes gewenst
2 jaar geleden
Reactie op CuteKiwi
In het verleden wel bij een diëtist gelopen, om om te kunnen gaan met mijn ...
Ik zit zelf vol allergieën.. Mijn afval avontuur gaat ook dramatisch.. Bewegen gaat ook nog niet top.. Nog steeds in ziektewet ivm rugklachten.. Mijn is verteld.. Zodra je allergieën er zijn, word afvallen erg lastig.. Zo voelt 't voor mij ook. 😔
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik zit zelf vol allergieën.. Mijn afval avontuur gaat ook dramatisch.. Bewe ...
Ik heb ook last van een rugprobleem waardoor ik beperkt mag sporten. En dan nog een fijne diastase erbij. Maar je krijgt er zoveel voor terug ❤️. Verlies de moed niet, ondanks dat het pittig is! Maar ik snap je wel…
2 jaar geleden
Reactie op Joy_
Jeetje ik vind het nogal wat dat iemand het lef heeft om je te feliciteren ...
Ja echt hè… En dan zijn het ook nog eens vrouwen. Op een of andere manier vind ik dat meer pijn doen dan als een man het zou zeggen 😅. Welke tijd houd je aan bij intermittent fasting aan? Ik probeer na het avondeten (meestal 20:00 uur) niets meer te eten tot laat in de ochtend.