7 Reacties

2 jaar geleden

Vorig jaar is bij mij het elektrische dekentje in brand gevlogen bij mijn vriend op de bank. Het was maar een paar minuutjes ingestoken. Gelukkig zagen we het meteen toen het begon te smeulen - ik zou er dus heel voorzichtig mee zijn

2 jaar geleden

Om voor te verwarmen zou ik het prima vinden, waarom niet? Aan laten staan als de kleine er in ligt zou ik echt niet doen, let er op dat je 'm niet vergeet uit te zetten.

2 jaar geleden

Wij hebben hem momenteel in gebruik. Gaat erin als we verschonen en voeden. Gaat uit bed als die er weer in Gaat. Bedje is fijn warm. De kruik vonden wij veel gedoe, maar ook de kruik werd bij ons niet goed meer heet (na 3 jaar was die ook wel op)

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Om voor te verwarmen zou ik het prima vinden, waarom niet? Aan laten staan ...
Dat dacht ik ook! Laat hem idd zeker niet liggen !

2 jaar geleden

Reactie op JulyMom23

Vorig jaar is bij mij het elektrische dekentje in brand gevlogen bij mijn v ...
Ik heb een babyfoon met camera dus dan kan ik die eventueel vast aanzetten zodat ik dat in de gaten kan houden

2 jaar geleden

Prima idee voor voorverwarmen, zou ze er niet onder willen hebben slapen.. Maar.. Waarom warm je het bedje voor? Puur nieuwsgierigheid..

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Prima idee voor voorverwarmen, zou ze er niet onder willen hebben slapen.. ...
Zn kamertje is al een keer 17 graden geweest. Dus hoe t is als het echt vriest ofzo… denk erg koud. Dus heb die alvast gekocht daarvoor !