14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb al een aantal weken een zenuw die afgekneld raakt op momenten, vooral als ik rechtsta of wandel. Is ook een enorme steek die door mijn (rechter)bovenbeen trekt en richting knie gaat, de ene keer wat verder dan de andere. Heet ischias, vertrekt vanuit de rug... Niets aan te doen zei mijn gynaecoloog, betert na de bevalling. Misschien heb je dit ook?

2 jaar geleden

Kan iets van een zenuw beknelling zijn door het indalen? Ik heb af en toe steken in mijn bil.... Rechter been. Hiervoor afspraken bij Fysio ;)

2 jaar geleden

Het zouden been wee毛n kunnen zijn als ze vanuit je onderbuik komen richting je been.

2 jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Ik heb al een aantal weken een zenuw die afgekneld raakt op momenten, voora ...
Heb ik al eens gehad maar die voelde toch anders. Dan wat ik nu voel

2 jaar geleden

Reactie op Mama2beP

Kan iets van een zenuw beknelling zijn door het indalen? Ik heb af en toe s ...
Ja dat heb ik ik loop daar ook al voor bij de fyso maar dit is echt andere pijn heel raar

2 jaar geleden

Sowieso kan het geen kwaad om te bellen natuurlijk. Maar op de been wee毛n inhakend, die had ik bij mijn vorige bevalling (in combinatie met rug en buik wee毛n) maar die kwamen wel in een wee毛n ritme, neem aan dat dat het bij jou nu niet is?

2 jaar geleden

Reactie op Mama2beP

Sowieso kan het geen kwaad om te bellen natuurlijk. Maar op de been wee毛n i ...
Nee die komen niet regelmatig. Rug been weeen heb ik bij de eerste gehad. Maar het is meer richting lies. Mss indd toch een zenuw...

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

Heb ik al eens gehad maar die voelde toch anders. Dan wat ik nu voel
Hmm, dan misschien toch best even bellen of kan je een bericht sturen? Zo naar het einde toe zou ik wat oppassen met vreemde pijnen. Voel je je baby verder nog zoals gewoonlijk?

2 jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Hmm, dan misschien toch best even bellen of kan je een bericht sturen? Zo n ...
Jawel ik voel hem gelukkig nog goed. Ik denk dat ik even ga bellen voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

Jawel ik voel hem gelukkig nog goed. Ik denk dat ik even ga bellen voor de ...
馃憤

2 jaar geleden

Ik heb het ook gehad. Het is idd druk op een zenuw. Gaat over.

2 jaar geleden

Reactie op Tirzie

Ik heb het ook gehad. Het is idd druk op een zenuw. Gaat over.
Ja inderdaad ik ook, zakte er dan soms ook doorheen. Maar gaat idd over. Week geleden bevallen en nu geen last meer van, succes met de laatste loodjes

2 jaar geleden

Ze zeggen dat het erbij hoort dat de baby gewoon duwt en kan wel zijn dat door gaat zetten zeggen ze we zullen zien.

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

Ze zeggen dat het erbij hoort dat de baby gewoon duwt en kan wel zijn dat d ...
Ah, da's een geruststelling 馃槉. Spannend afwachten dan of het doorzet... Veel succes!