28 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Wij gebruiken de baby breeza met de hero comfort + ar voeding. Je kan op deze website zien of de voeding erin kan en welke settings je moet gebruiken. Wij zijn er tevreden over.
https://babybrezza.eu/pages/formula-pro-settings
2 jaar geleden
Ik heb de easybaby. Geweldig! Had deze gekozen omdat je hem met de app kan besturen, maar dat gebruik ik niet en vind ik geen toegevoegde waarde. Het flesje melk is namelijk zo snel klaar. Echt in een paar seconden. Dus geen gedoe met een huilende hongerige baby die lang moet wachten. Of je hand niet vrij hebben om de poeder te scheppen. Beste investering ever :)
2 jaar geleden
Ik ben ook dolenthousiast over de easy baby, zo fijn met mijn tweeling. Ik gebruik hem met gewone Kruidvat voeding. Superfijn dat je ook tussen-hoeveelheden kan maken. Let op: wel regelmatig tussen door schoonmaken, want er ontstaan wel eens klonten in de "trechter" van de automaat, waardoor er dan minder voeding daadwerkelijk in de fles komt. Alsnog de moeite meer dan waard!
2 jaar geleden
Ik heb zelf de babybrezza en mijn zus de easybaby. Wij vinden zelf de babybrezza fijner omdat het schoonmaken makkelijker is. Je koopt het product om het gemak, en met de easy baby heb je meer onderdelen die je met regelmaat moet schoonmaken.
2 jaar geleden
Wij hebben een BabyBrezza, maar gebruiken 'm niet meer. Het mengsel is soms te rijk afgesteld waardoor onze dochter last krijgt van haar darmen. Al meerdere keren getest maar krijgen het niet goed helaas... Als het werkt is het wel super handig inderdaad!!
2 jaar geleden
Wij hebben de easybaby en echt iedere cent waard! Gebruiken hem sinds maart 2022 (dochter is nu anderhalf) en draait nu echt overuren 😆 maar zo zo handig! Ik raad het iedereen aan. Is wel even een investering maar heel fijn als je ongeduldige en hongerige baby’s hebt die het uitschreeuwen alsof de wereld eindigt 😜. We maken 2 keer per week het even goed schoon in de vaatwasser alle onderdelen en laten het helemaal goed opdrogen. ✌🏼
2 jaar geleden
Reactie op Anouk34
Hoe ben je daar achtergekomen eigenlijk? Benieuwd of dat bij die van ons oo ...
Je kunt het poedereservoir wegen voor en na een flesje. Het verschil in gewicht moet gelijk zijn als wanneer jij dezelfde hoeveelheid schepjes poeder zelf weegt. Hou er rekening mee dat er altijd 0,1 gram verschil in een simpele keukenweegschaal kan zitten en jij met je hand ook nooit exact de perfecte hoeveelheid kunt maken.
@ts
Bedoel je verdikte voeding die in de verpakking al verdikt is? Dit kan in principe gebruikt worden maar geen ervaring mee. Wij verdikken handmatig, zetten eerst een flesje en voegen erna de verdikking toe.
2 jaar geleden
Reactie op SMONN
Ik weet zeker dat je over een paar dagen denkt had ik dit maar eerder gedaa ...
Heb m in huis, wat een verschil 🤣
2 jaar geleden
Wie de brezza gebruikt weet iemand dit? Ik gebruik hero nutrasense ar. Deze moet op stand 6. Ik merk nu dat de melk niet zo dik is dan dat ik met de hand doe, eindstand een baby die nu veel spuugt, misschien dat het met instellingen van de brezza te maken heeft?
2 jaar geleden
Wie de brezza gebruikt weet iemand dit? Ik gebruik hero nutrasense ar. Deze ...
Als je even het poederreservoir in zijn geheel weegt, daarna een flesje zet van 120ml en dan het poederreservoir weer wegen. Daarna even 4 schepjes apart wegen (of volgens de verpakking het gewicht van een schepje x 4 doen) en dit gewicht zou dan overeen moeten komen met het verschil tussen de 2 gewichten van het poederreservoir. Snap je?