14 Reacties

één maand geleden

Ik volg 🙃

één maand geleden

Ik maakte zelf een 'hoestsiroop' van gekookt water met verse tijm en een beetje honing. Had wel het idee dat, dat wat verzachte. Overdag gaf ik haar ook rooibos thee met tijm en een beetje honing erin.

één maand geleden

Ik gebruik alleen maar vsm tussikind druppels(homeopathisch) en daar zweer ik bij. Mijn oudste is 5,5jaar en de jongste ook 15 maanden. Hier werkt het echt. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

één maand geleden

Tussikind ! Echt een wondermiddel als je mij vraagt ons mannetje is 15 maanden en hoestte als man van 80 die 69 jaar rookte zo sneu. Na volle dag gebruik ging het al stuk beter.

één maand geleden

Reactie op Angelll

Tussikind ! Echt een wondermiddel als je mij vraagt ons mannetje is 15 maan ...
Deze is het 10 druppeltjes per keer wij gebruikte de lepel van zn vitamines.

één maand geleden

Er zal nooit iets volledig helpen tegen hoesten, maar Tussikind lijkt wel íets te doen.

één maand geleden

Mij is ooit door de huisarts uitgelegd dat hoestdrank niets meer dan een placebo is. Men denkt dat 't werkt maar 't doet niet veel.

één maand geleden

Wij hebben de wapiti hoestsiroop. Het is de eerste hoestsiroop waarbij ik wel echt verschil merk als ik het zelf gebruik. Vanaf 1 jaar te gebruiken, dus de kinderen gebruiken hem ook. Heb er wel een spuitje bij gehaald om beter toe te dienen.

één maand geleden

Onze dochter heeft peuter astma gehad met hoestbuien waar je u tegen zegt… huisarts en kinderarts hebben altijd gezegd dat een hoestsiroop alleen wat verzocht net als thee drinken maar 0 effect heeft… kinderarts raadde het zelfs af…

één maand geleden

Dampo hoest siroop, voor het slapen krijgt ze een lepeltje. Helpt haar absoluut!

één maand geleden

Reactie op Logv

Onze dochter heeft peuter astma gehad met hoestbuien waar je u tegen zegt… ...
Eens! Klopt helemaal wat je zegt

één maand geleden

Tussikind hielp hier ook enorm!! En paracetamol voor in de nacht deed ook wonderen altijd.

één maand geleden

Ik heb voor het hoesten zooooveel gebruikt & elk soort siroop dat ze mij aanraden heb in ook gebruikt maar of er iets ECHT heeft geholpen… niet dus :( voorral siropen werkten echt niet.. wat hier wel hielp is : bedje beetje naar boven doen , een luchtbevochtiger met eucalyptus druppeltjes vicks smeren op de borst & voetjes. Een ui naast het bedje Nesivine druppels in de neus. Dat is iets wat hier wel enorm hielp & ohja ! Spoelen , heel veel spoelen , zowel overdag als snachrs als het soms echt niet meer ging en hij in een hoestbui zat

één maand geleden

Deze hielp goed bij onze dochter! Gaf het niet op een lepeltje maar heb zo leeg spuitje erbij gekocht zodat ze alles binnen kreeg! (Gewoon bij ah verkrijgbaar)