9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze ook, en volgens mij is het niet de bedoeling dat hij overal strak gevuld is. Eerder verdeeld over het gehele kussen. Anders ligt het echt niet lekker in bed! 😇

3 jaar geleden

Nee dit is volgens mij wel normaal hoor. Ik vind het ook wel chill dat je ergens een 'holletje' kan maken in je kussen voor een been of buik ofzo xD

3 jaar geleden

Ik heb hem ook ik ben niet tevreden of dit kussen .. want mijne loopt leeg .. er zitten klein korreltje in en door de druk komen ze via de rits er uit heb ik gemerkt en als je de hoes er af haald zit alles onde de korreltje !! Vreselijk.. echt een k**ding 🤭 ik heb nu andere vulling gekocht en dat er maar in gestopt! Deze vulling is groffer en blijf er wel in .. duur ding voor bak ellende.. had ook al problemen met de hoes die ging pluizen .. daar wel nieuwe voor gekregen maar zelfde probleem.. zeggen ze ja je moet hem niet warmer dan 40 graden wassen.. heb hem met hand was gewassen.. nee hoor ... pluist weer naar 1x wassen ...

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties… Ben er zelf nog niet volledig aan uit of ik tevreden ben haha. Ik sliep ervoor met een kussen tussen mijn benen en vond dat precies steviger. Heb het gevoel dat deze zwangerschapskussen precies te weinig gevuld is naar mijn wens. Maar kan in principe vulling bijkopen. 🙊

3 jaar geleden

Ik heb een doomoo zwangerschap kussen en die is ook niet overal even dik. Vind het zelf persoonlijk wel fijn omdat je dan de diepte kan bepalen voor bijv je buik of benen.

3 jaar geleden

Ik heb deze ook en vindt het een super fijn kussen , al een aantal keer de hoes gewassen en blijft super mooi 🤩 Ik vindt het juist fijn dat hij niet helemaal strak gevuld is anders is hij lijkt mij veel te stevig en hard nu kan ik mijn buik er lekker in leggen 🥰

3 jaar geleden

Ik heb zelf ook een snoosz zwangerschapskussen. Heb mijn kussen al vanaf week 7 van de zwangerschap. Ivm bekkeninstabiliteit. Bij week 20 merkte ik dat ik meer steun nodig had en heb hem een beetje bijgevuld. Maar terugkomend op je vraag. Een nieuw kussen van snoosz is inderdaad voller. Wanneer in een vorm liggend moet het kussen niet bol gespannen zijn wanneer ligt ovaal. Indien dit inderdaad niet hard genoeg is voor jou dan moet je kussenvulling bij bestellen en buiten bijvullen. Want die bolletjes zijn echt verschrikkelijk licht en als je niet op past ligt het overal.

3 jaar geleden

C-vorm

3 jaar geleden

Die van mij is ook net nieuw, zit best wel vol.. heb zelf niet zo’n heel stuk hoes over, misschien verschilt het per kussen..