13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met een huurbad. Maar moet hij er echt continu naast staan als hij het vult? Wellicht kunnen jullie een tuinslang constructie aanleggen vanuit de douchekraan met warm water? Hij moet natuurlijk wel temperatuur checken gok ik? Ik zou het leeghalen zien als bijzaak. Als de baby er is hoeft hij niet direct te gaan legen. Kan hij ook rustig op zijn gemak de volgende dag doen of paar uur later als jij lekker met de kleine op bed aan het chillen bent 🤣🤣. Er zijn toch genoeg mensen die het doen en zo een bad huren! Wij hebben een redelijk ruim bad in de badkamer. Daar ben ik van de tweede in bevallen, dus wij hoeven niet te huren. Elk mens kan wel over van alles het zien als gedoe! Sommige mensen vinden een thuis bevalling smerig en gedoe. Vind ik totaal niet. Alles wordt netjes opgeruimd en gedaan. Merk je niks van. Blijf vooral bij jouw gevoel en wens denk ik dan. Misschien even googlen nog op huurbad en hoe dat meestal werkt. Misschien eens wat filmpjes over vullen en legen? Wellicht vinden jullie het goed te doen.

2 jaar geleden

Nou dat klinkt als een sceptische vrouw haha. Ik wil ook in bad bevallen dit keer. Heb de vorige keer tijdens mijn weeen niemand kunnen gebruiken. Geen idee wat mijn vriend had moeten doen…. Het bad opzetten is helemaal niet veel moeite toch? Misschien een elektrische pomp halen zodat hij die er gewoon op kan zetten. Is het binnen een paar minuten opgeblazen. En vervolgens de slang aan de kraan aansluiten en water vol laten lopen. En dat afbouwen van het bad hoeft toch niet direct. Je kan toch even het magische moment samen beleven. Er is dan vast wel een verloskundige of kraamverzorgster die zich geroepen voelt even te helpen met het bad. Dit is hoe ik het voor me zie en heb gehoord hoor. Kan misschien te positief zijn maar goed, als je er positief in staat gaat het vaak beter haha!

2 jaar geleden