28 Reacties

één maand geleden

Ik heb alle ebooks van haar. De recepten zijn heerlijk! Ik heb er steeds meer door leren eten (ik was een moeilijke eter). Mijn zoontje eet ook mee dus je kan het heel makkelijk ook met een gezin combineren. Ik val er makkelijk mee af. En dan kon ik tussendoor ook nog wel eens uit eten etc. Je kan het volgen voor op gewicht blijven en voor afvallen. Ik vind het echt de moeite waard en heb de ebooks al zeker 4 jaar

één maand geleden

Ik heb ook alle e-books. Zijn echt lekkere recepten, mijn man en zoontje eten het allebei ook erg graag. Ik ben in april begonnen en inmiddels 18 kg afgevallen

één maand geleden

Volg! Ik volg haar ook op insta, maar twijfel ook heel erg. Wel e-book gebruiken jullie het meest? Wellicht dat er eentje is waar je mee kan beginnen om te kijken of het wat is, zonder veel geld uit te geven? En ben je lang bezig met koken of zijn het hele makkelijke recepten zonder teveel ingrediënten?

één maand geleden

Volg! Ik volg haar ook op insta, maar twijfel ook heel erg. Wel e-book gebr ...
Ik ben toen in eerste instantie met ebook 1 begonnen, daar staan echt al wat lekkere makkelijke recepten in die zo klaar zijn en bij mij het hele gezin lekker vindt

één maand geleden

Ja was ik ook benieuwd naar… een van de boeken om mee te starten en te kijken of het iets is.. en ‘hoelang’ kun je daar dan mee vooruit…

één maand geleden

Zeker doen! Recepten zijn makkelijk en genoeg keuze. Ik ben ik 3 maanden 10 kilo kwijtgeraakt en nu al tijden stabiel met broodje dunner.

één maand geleden

Misschien moet ik het ook overwegen ik dacht namelijk gelijk aan het broodje bij de turk..😂

één maand geleden

Toevallig sinds vorige week maandag mee gestart! 1e week 1,5 kilo eraf. Nu bezig met de 2e week. Heb alleen 1e e-book aangeschaft om te kijken of het wat was. Simpele recepten! Wat ik zelf wat spannend vind in een 2e e-book aanschaffen: ik ben zelf geen vis eter, dus als dat er recepten instaan met vis dan vallen die alweer af..

één maand geleden

Om je vraag te beantwoorden naar iets zoekende wat je kan helpen: volg Lot Beukers op insta en leer! Ga echt tracken met bijv Yazio of LifeSum Ik geloof daar meer in dan in een voorgeschreven dieet, want dan zijn alle keuzes al voor je gemaakt, en nu leer je zelf keuzes te maken

één maand geleden

Ik volg haar ook op insta, ik twijfel ook enorm om een e-boek te kopen. Misschien kunnen de mensen die deze al hebben gekocht deze vraag beantwoorden maar ben je lang bezig voor bijvoorbeeld een lunch of ontbijt te maken en zijn het gangbare producten?

één maand geleden

Reactie op EsmeeJ1990

Ik volg haar ook op insta, ik twijfel ook enorm om een e-boek te kopen. Mis ...
Lunch en ontbijt zo’n 5 min. Ik maak alles avond van te voren klaar als ik werken moet. Avondmaaltijden max 30 min.

één maand geleden

Reactie op Frostt

Lunch en ontbijt zo’n 5 min. Ik maak alles avond van te voren klaar als ik ...
Dankjewel voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op Frostt

Toevallig sinds vorige week maandag mee gestart! 1e week 1,5 kilo eraf. Nu ...
Wat goed van je zeg!! Ik ben ook geen vis eter inderdaad haha.. maar wellicht kan je het door kip o.i.d. vervangen? Zeer persoonlijke vraag.. mag ik vragen wat je startgewicht was? Ik weeg nu 76 en woog voor mijn zwangerschap 68. Zou daar dus graag naar toe willen werken, maar geloof het ergens nog niet dat er echt 1 kilo of meer per week af gaat..

één maand geleden

Ben ook erg benieuwd, ik ben echt een moeilijke eter. Zijn het een beetje ‘normale’ gerechten?

één maand geleden

Wat goed van je zeg!! Ik ben ook geen vis eter inderdaad haha.. maar wellic ...
Zeker! 70,4 was mijn start gewicht☺️, doel is een aantal kilo’s, geen tientallen. Zal deze week weer even kijken (weekend feestje gehad😬) Kon/kan het zelf ook niet geloven op haar insta, hiervoor ook al andere dingen geprobeerd zoals project gezond maar met weinig resultaat

één maand geleden

Reactie op Frostt

Zeker! 70,4 was mijn start gewicht☺️, doel is een aantal kilo’s, geen tient ...
Oh wauw! Wat super. Een feestje af en toe moet ook kunnen vind ik.. als je daarna de balans weer terug vindt en daar gaat het bij mij altijd mis haha. Ik ga het proberen. Bedankt voor je reacties! 😊

één maand geleden

Oh wauw! Wat super. Een feestje af en toe moet ook kunnen vind ik.. als je ...
Veel succes! Ben benieuwd naar je resultaten😃

één maand geleden

Hmm ik heb nu 2 ebooks maar het is echt geen hogere wiskunde. Als je als lunchrecept broodje gebakken ei of knakworst voorstelt, tja... dat soort dingen kan ik zelf ook wel verzinnen. Bij ontbijt en avondeten zitten wel leuke tips tussen, maar ook dat kun je met een beetje gezond verstand wel zelf bedenken.

één maand geleden

Reactie op Frostt

Veel succes! Ben benieuwd naar je resultaten😃
Ik ben inmiddels zwanger 🤭 dus ga nu niet afvallen. Had wel al 2 ebooks aangeschaft. Dus ga het na deze zwangerschap zeker oppakken! Het ziet er simpel uit dus ideaaaal met 2 kinderen straks

één maand geleden

Reactie op LMB91

Hmm ik heb nu 2 ebooks maar het is echt geen hogere wiskunde. Als je als lu ...
Ja mee eens. Het is inderdaad niet super lastig, maar dat is denk ik wel de kracht! Ik hou zelf totaal niet van koken dus hoe minder ingrediënten en weinig tijd die er in gestopt moet worden is voor mij ideaal. En dat je niet zelf hoeft te bedenken wat je gaat eten. Soort van stok achter de deur verhaal.. Maar in de basis heb je helemaal gelijk. Je kan het zelf verzinnen