6 Reacties
4 dagen geleden
Hier ook thuisblijfmoeder. Mijn zoontje wilt echt niet gaan. Hij zegt echt ik wil niet naar schooltje, ik wil thuis blijven. Hij is nu 27 maanden. Ik heb gezegd het hoeft ook nog niet. Ik wacht er nog mee. Zeker omdat hij zichzelf heel goed kan verwoorden ook hoe hij zich voelt. Dat wil ik respecteren.
4 dagen geleden
Reactie op flsqrpe
Hebben jullie het een paar keer geprobeerd of wilde hij vanaf het begin al ...
Ik ben 1 keer gaan kijken samen met hem. Maar hij gaf gelijk aan niet te willen. Hij is nog zo klein. Ik geef het de tijd. Hij zegt ook ik heb mazzel mama blijven. We zien het wel wanneer het de juiste tijd is.
4 dagen geleden
Hier geen thuisblijfmoeder. Ons zoontje ging voorheen twee dagen in de week naar opa en oma. De rest van de week is hij bij ons. Sinds hij 2 jaar is begon hij op de peuterspeelzaal. Eerst een paar uurtjes maar na twee keer ging hij al de hele ochtend. Hij vond het gelijk geweldig. Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk. Want hij is gek op andere kindjes en ik merkte al langer dat hij eraan toe was. Qua voorbereiding hebben wij niet zoveel gedaan. Behalve intake en rondleiding gehad. Je kan het altijd proberen.
4 dagen geleden
Reactie op Rein-Charles
Hier geen thuisblijfmoeder. Ons zoontje ging voorheen twee dagen in de week ...
Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft! Ik heb stiekem die hoop/verwachting ook wel omdat ze inderdaad heel graag met andere kindjes wil spelen en sociaal is dus we gaan het gewoon doen vanaf april.