37 Reacties
2 jaar geleden
De rammelaar van Little Dutch (Sailors Bay) en de Mushi stapeltoren. En hij vindt sensorische balletjes ook fijn. En ineens alles waar een waslabeltje aan zit.
2 jaar geleden
Momenteel alles wat geluid maakt, bijvoorbeeld knisperboekjes en rammelaars. Maar ook een lege chips- of koekjesverpakking, de verpakking billendoekjes.
We hebben van die zachte blokken (kruidvat geloof ik), vindt ze ook fantastisch. Sophie de giraffe blijft ook al maanden favoriet.
2 jaar geleden
De rammelaar van Little Dutch (Sailors Bay) en de Mushi stapeltoren. En hij ...
Dat prachtig vinden van etiketten herken ik ook! (:
2 jaar geleden
Mushi stapeltoren is echt vanaf 6 maanden favoriet en verder alles wat geen speelgoed is / van haar broer is :)
2 jaar geleden
Favoriet blijven toch wel de zachte little dutch blokken die hij al sinds geboorte heeft en de mushi stapelbakjes vind hij ook heel leuk.
2 jaar geleden
Ik heb 4 rvs eierdoppen gekocht en dat in een rvs kommetje gedaan. Hij vind het helemaaaal geweldig hahaha. Hij maakt er echt keihard herrie mee en hoe harder hoe mooier haha. Meestal roert ie met zn hand door de kom en soms gaan de eierdoppen eruit en liggen ze door de hele kamer. Succes gegarandeerd haha 馃槏
2 jaar geleden
Reactie op Angelll
Dit is hier echt zn nummer 1! Sleept hem ook mee het hele huis door. Maar e ...

Dat pakje billendoekjes vindt onze kleine ook fantastisch 馃檲
2 jaar geleden
Reactie op Angelll
Dit is hier echt zn nummer 1! Sleept hem ook mee het hele huis door. Maar e ...

Die lijkt me ook leuk maar ik wil niks van Temu en soortgelijke webshops in huis hebben, hebben ze deze ook bij een betrouwbare NL site/ winkel?
2 jaar geleden
Reactie op Aprilmoeder
Mushi stapeltoren is echt vanaf 6 maanden favoriet en verder alles wat geen ...
Dit hier ook maar grote broer is daar niet zo blij mee 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op Nvin
De mushi stapeltoren en de speel en leer kubus
Wat is de speel en leerkubus voor iets?
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Die lijkt me ook leuk maar ik wil niks van Temu en soortgelijke webshops in ...
Blijkbaar bij bitey
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Wat is de speel en leerkubus voor iets?
2 jaar geleden
Hier spelen ze echt heel lang achter elkaar mee. Flapjes weer proberen in te drukken, omdraaien, erop kauwen, erop slaan.

2 jaar geleden
Reactie op Gemberkoekje
Hier spelen ze echt heel lang achter elkaar mee. Flapjes weer proberen in t ...

Haha zoiets hebben wij ook, duwt ze zelf weer dicht alleen vaak met haar duimpje ertussen 馃槗