72 Reacties
5 maanden geleden
Laatst nog een verhaal van iemand uit de buurt gehoord die ging fietsen en met afstappen/fiets vasthouden niet goed ging waardoor de fiets omviel en de baby hersenschade had opgelopen 😅
5 maanden geleden
Reactie op DiepeZucht
Sorry even off-topic, is jouw naam elifanders als in programmeercose else i ...
Hahaha nee! Ik heb t ooit bedacht, maar geen betekenis of iets 😊
5 maanden geleden
Reactie op DiepeZucht
Laatst nog een verhaal van iemand uit de buurt gehoord die ging fietsen en ...
Erg he, en die baby had vast geen boodschap aan “hip” zijn of niet. Als ons zoontje het niet meer wil dan stoppen we ermee maar dan is hij toch al zeker 4. Als hij zich ervoor gaat schamen. Maar hij vindt het stoer juist. Bmxers en skaters hebben dat ook 😎
5 maanden geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Erg he, en die baby had vast geen boodschap aan “hip” zijn of niet. Als ons ...
Hier betekent de helm fietsen. Onze oudste houdt erg van fietsen. Dus af en toe haalt hij de helm uit de gang, zet de helm enthousiast op z'n hoofd en vraagt of we gaan fietsen. Dus ik heb hier ook niet het idee dat hij het erg vindt.
5 maanden geleden
Wij doen het ook met onze zoon van 9m. Voor mij hoefde het niet maar voor mijn man was dat geen optie. Waarom het niet hoefde voor mij: we fietsen niet vaak en enkel langs een jaagpad (daar rijden geen auto’s), maar vooral omdat we in 2 fietsenwinkels geen helm vonden op maat. Moesten we vallen zou de helm volgens mij weinig tot geen bescherming bieden. Maar kijk, alles om jezelf gerust te stellen zeker…?
5 maanden geleden
Zowel peuter als baby fietshelm op als ze bij mij op de fiets zitten.
Als peuter zelf fietst ook.
Vanaf begin af aan geweest. Partner is fietsman. En geen helm bij baby, kinderen geen optie.
Ik zie hier in het dorp heel weinig kinderen met helm.
5 maanden geleden
Reactie op bonnbon
Voor de ouders die wel een fietshelm gebruiken: van welk merk is die van ju ...
Van Urban iki, die de oudste vanaf zo'n 9 maanden op gehad en onze jongste nu vanaf 8 maanden (zij zat sneller stevig). Geen idee of mijn kinderen een groot hoofd hebben of juist niet, maar zit echt gewoon goed? Hier had de plaatselijke fietsenmaker ze hangen, misschien gewoon langsgaan en passen?
5 maanden geleden
Reactie op bonnbon
Voor de ouders die wel een fietshelm gebruiken: van welk merk is die van ju ...
Bobike Go XXS is van 44-48 cm. De XS vanaf 46 cm en daar zijn we bij de oudste mee begonnen.