23 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb de proefdruk klaar nu.. heb 3x aan gepast nu is hij zo als ik wil. Heb gemaakt op kaartje2go. Daar kan je ook achtergronden aan passen en grote van plaatjes extra plaatje.. of foto toevoegen etc.. wij hebben tekst ideeën op gezocht op internet wat voor ons passend is op onze baby/situatie/traject.. als de baby geboren is kunnen we de datum en tijd gewicht en zo aan passen.🥰 en bestellen. Heb onze teksten weg gehaald dat vind ik privé. .aar dit is opzet

3 jaar geleden
https://concettacordaro.nl/geboorte/geboortekaartjes-meisje/holografisch-geboortekaartje-holografisch-folie
Wij hebben nu deze in gedachten. Proefdruk zag er ook mooi uit :)
Maar als ik beval op de uitgerekende datum dan kiezen we waarschijnlijk iets uit bij Kaartje2go, ook erg mooie opties en is dan gratis :) https://www.kaartje2go.nl/uitgerekende-datum
3 jaar geleden
Als je creatief bent kun je er een zelf maken. Via freepik.com kun je veel figuurtjes/plaatjes/achtergronden gratis downlaoden. Bij de meeste kaartjes websites kun je zelf een ontwerp aanleveren om te laten drukken.
Ik heb toen deze voor onze dochter gemaakt (in het midden staat een foto). Ik ga het nu weer zelf 'maken' (eerder samenstellen) voor ons tweede kindje.
Daarnaast hebben wij er voor gekozen om alleen in de directe kring een fysiek kaartje te sturen en de rest digitaal met de optie om er een fysiek te krijgen (want de meeste gooien het toch weer weg), maar dat hebben alleen twee tantes gevraagd haha.

3 jaar geleden
Dit is mijn geboortekaartje! Het gouden maantje is naar de stand van de maan de dag dat ze geboren zal worden, vond ik wel leuk bij de naam Luna :) hij is van elliestudio

3 jaar geleden
Even een update. Wij hebben gister ons eerste ontwerp gemaakt en een proefafdruk besteld. Via hippe geboorte kaartjes. Wij houden van simpel

3 jaar geleden
Wij vinden deze van Cottonbird erg leuk met een geborduurd diertje, maar de productietijd is 10-12 dagen wat me nogal lang lijkt. Weten jullie of dat vaak het geval is?

3 jaar geleden
Reactie op Pammetje91
Wij vinden deze van Cottonbird erg leuk met een geborduurd diertje, maar de ...

Nee dat ligt heel erg aan waar je besteld. Kaartje2go is het snelst, voor 20.00 uur is volgende dag in huis. De hippe geboortekaartjes/made for moments etc zo’n 2-4 dagen.
En de kleine losse studio’s verschilt natuurlijk