23 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg graag mee om wat inspiratie op te doen 😊

3 jaar geleden

Ik heb de proefdruk klaar nu.. heb 3x aan gepast nu is hij zo als ik wil. Heb gemaakt op kaartje2go. Daar kan je ook achtergronden aan passen en grote van plaatjes extra plaatje.. of foto toevoegen etc.. wij hebben tekst ideeën op gezocht op internet wat voor ons passend is op onze baby/situatie/traject.. als de baby geboren is kunnen we de datum en tijd gewicht en zo aan passen.🥰 en bestellen. Heb onze teksten weg gehaald dat vind ik privé. .aar dit is opzet

3 jaar geleden

https://concettacordaro.nl/geboorte/geboortekaartjes-meisje/holografisch-geboortekaartje-holografisch-folie Wij hebben nu deze in gedachten. Proefdruk zag er ook mooi uit :) Maar als ik beval op de uitgerekende datum dan kiezen we waarschijnlijk iets uit bij Kaartje2go, ook erg mooie opties en is dan gratis :) https://www.kaartje2go.nl/uitgerekende-datum

3 jaar geleden

Mijn zusje gaf mij als tip om iets te bedenken wat heel dicht bij je staat, waar je gek op bent, waar je veel mee bezig bent, wat jou blij maakt. En Google dat met geboortekaart en misschien krijg je inspiratie.

3 jaar geleden

Als je creatief bent kun je er een zelf maken. Via freepik.com kun je veel figuurtjes/plaatjes/achtergronden gratis downlaoden. Bij de meeste kaartjes websites kun je zelf een ontwerp aanleveren om te laten drukken. Ik heb toen deze voor onze dochter gemaakt (in het midden staat een foto). Ik ga het nu weer zelf 'maken' (eerder samenstellen) voor ons tweede kindje. Daarnaast hebben wij er voor gekozen om alleen in de directe kring een fysiek kaartje te sturen en de rest digitaal met de optie om er een fysiek te krijgen (want de meeste gooien het toch weer weg), maar dat hebben alleen twee tantes gevraagd haha.

3 jaar geleden

Dit is mijn geboortekaartje! Het gouden maantje is naar de stand van de maan de dag dat ze geboren zal worden, vond ik wel leuk bij de naam Luna :) hij is van elliestudio

3 jaar geleden

Met de achterkant! https://www.ellie-studio.nl/

3 jaar geleden

Wij zijn fan van StudioKuuk ☺️

3 jaar geleden

Kwam laatst perfectly bold tegen, vond ik wel verfrissend tussen alle pastel/goudfolie/beige geboortekaartjes reclames die ik steeds voorbij zie komen. Lekker opvallend en vrolijk.

3 jaar geleden

Studio Shyne gaat mijn kaartje ontwerpen, volledig naar onze persoonlijke ideeën! 😍 Dit is een van haar ontworpen kaartjes.

3 jaar geleden

Ik vind de kaartjes van Bladergoud ook erg leuk ☺️

3 jaar geleden

Ik ga ze bestellen bij Pinelo ✨ dit ontwerpje vond mijn vriend niet mooi helaas,dus het gaat een andere worden. Maar zo'n stijl vind ik dus tof 😍

3 jaar geleden

Wij gaan ook tegen de goudfolie/beige/diertjes trends in. We gaan voor lekker kleurrijk. Heb het gevoel dat het past bij onze drukke baby. Kleurrijke geboortekaartjes maakt ons kaartje.

3 jaar geleden

Reactie op marcii

Ik ga ze bestellen bij Pinelo ✨ dit ontwerpje vond mijn vriend niet mooi he ...
Bedankt voor deze tip! Eindelijk een site met de stijl die ik leuk vind!

3 jaar geleden

Reactie op Awaw

Bedankt voor deze tip! Eindelijk een site met de stijl die ik leuk vind!
Geen probleem 🤗 en niet extreem duur!

3 jaar geleden

Even een update. Wij hebben gister ons eerste ontwerp gemaakt en een proefafdruk besteld. Via hippe geboorte kaartjes. Wij houden van simpel

3 jaar geleden

Wij laten voor ons een kaartje ontwerpen. We hebben de geboortekaartjes van mijn partner en mij afgegeven bij de ontwerper. Deze zal hieruit kenmerken halen om een kaartje te maken voor onze baby.

3 jaar geleden

Wij gaan voor een letterpresskaartje.

3 jaar geleden

Wij vinden deze van Cottonbird erg leuk met een geborduurd diertje, maar de productietijd is 10-12 dagen wat me nogal lang lijkt. Weten jullie of dat vaak het geval is?

3 jaar geleden

Reactie op Pammetje91

Wij vinden deze van Cottonbird erg leuk met een geborduurd diertje, maar de ...
Nee dat ligt heel erg aan waar je besteld. Kaartje2go is het snelst, voor 20.00 uur is volgende dag in huis. De hippe geboortekaartjes/made for moments etc zo’n 2-4 dagen. En de kleine losse studio’s verschilt natuurlijk