20 Reacties

2 jaar geleden

Oh ik heb ze bij picnic besteld ..

2 jaar geleden

Vrijdag lagen ze bij de jumbo bij ons weer. Hele vak vol.

2 jaar geleden

Mijn man ging toevallig gisteren voor beschuit kijken. Muisjes hadden we nog 1 pak staan als backup. Die hadden we nog van de traktatie. Er stonden er nog 2 in de winkel dus maar gelijk mee genomen.

2 jaar geleden

Bij Picnic hebben ze wel voorraad! Hier kon ik ze ook niet in de supermarkt vinden, ook niet met online bestellen.

2 jaar geleden

Wij hebben ze bij de Makro gekocht een paar weken terug, daar was destijds nog genoeg!

2 jaar geleden

Vorige week 2 pakken meegenomen. Schap stond vol.. maar gezien de berichten dacht ik direct maar meenemen 😂 Verschilt per winkel misschien? Dit was bij de plus

2 jaar geleden

Bij welke supermarkt heb je gekeken? Bij de ah Bij ons zijn ze er ook niet, maar wel bij de jumbo en de hoogvliet dus mocht je die in de buurt hebben zou je daar is kunnen kijken.

2 jaar geleden

Een paar weken geleden waren ze inderdaad niet te krijgen, maar nu zijn ze hier overal in de buurt weer te koop ☺️

2 jaar geleden

Bij onze albert heijn stond zaterdag beide kleuren vol. We hebben van allebei 2 pakjes meegenomen omdat we toen nog niet wisten dat het een jongetje was haha.

2 jaar geleden

Hier twee weken geleden vast twee pakjes meegenomen bij de AH. Schap is wel vaak leeg.

2 jaar geleden

Misschien heel stom maar hier hebben ze ze bij de Xenos. Ik had weken geleden al een paar pakken meegenomen uit de supermarkt omdat ze er inderdaad steeds niet waren

2 jaar geleden

Wij konden ze ook nergens vinden, uiteindelijk bij de Dirk gehaald. Inmiddels ligt het schap bij de Jumbo ook weer vol.

2 jaar geleden

Bij ons hebben ze dus al weken blauwe muisjes, maar geen roze. Gister liep ik door de AH en toen stonden er ineens wel doosjes roze. Zijn ook grotere doosjes nu. Wij hebben een alternatief voor beschuit met muisjes. Maar ik eet dus al maanden savonds zelf 2 beschuitjes met muisjes🤣

2 jaar geleden

Ik had geen zin in een zoektocht, dus maar gewoon van deze Confettie Feestgenootjes besteld: https://www.stadsgenootjes.nl/feestgenootjes/ Ziet er kleurig uit en smaakt goed! Kan bovendien ook gewoon leuk als versiering op toetjes of gebak gebruikt worden, geen ramp dus als er wat doosjes over zijn.

2 jaar geleden

Ja heel irritant! En het ergste is dan nog dat ik elke keer roze muisjes tegen kom precies de gene die ik dus juist niet nodig heb 😅

2 jaar geleden

Ja ze zijn er weer hoor! Diverse supermarkten hebben ze. Laatst contact gelegd met DeRuijter wanneer ze weer komen zouden, en DeRuijter levert weer uit sinds half juli. Ik heb van beide kleuren inmiddels ingeslagen🩷💙

2 jaar geleden

Bestelling geplaatst bij de Jumbo voor morgen, kon ze gewoon bestellen. Ik ga er vanuit dat ze morgen dan ook gewoon geleverd worden

2 jaar geleden

Besteld bij Picnic.