20 Reacties
2 jaar geleden
Bij Picnic hebben ze wel voorraad! Hier kon ik ze ook niet in de supermarkt vinden, ook niet met online bestellen.
2 jaar geleden
Bij welke supermarkt heb je gekeken? Bij de ah Bij ons zijn ze er ook niet, maar wel bij de jumbo en de hoogvliet dus mocht je die in de buurt hebben zou je daar is kunnen kijken.
2 jaar geleden
Een paar weken geleden waren ze inderdaad niet te krijgen, maar nu zijn ze hier overal in de buurt weer te koop ☺️
2 jaar geleden
Bij ons hebben ze dus al weken blauwe muisjes, maar geen roze.
Gister liep ik door de AH en toen stonden er ineens wel doosjes roze. Zijn ook grotere doosjes nu.
Wij hebben een alternatief voor beschuit met muisjes. Maar ik eet dus al maanden savonds zelf 2 beschuitjes met muisjes🤣
2 jaar geleden
Ik had geen zin in een zoektocht, dus maar gewoon van deze Confettie Feestgenootjes besteld: https://www.stadsgenootjes.nl/feestgenootjes/ Ziet er kleurig uit en smaakt goed! Kan bovendien ook gewoon leuk als versiering op toetjes of gebak gebruikt worden, geen ramp dus als er wat doosjes over zijn.
2 jaar geleden
Ja heel irritant! En het ergste is dan nog dat ik elke keer roze muisjes tegen kom precies de gene die ik dus juist niet nodig heb 😅
2 jaar geleden
Ja ze zijn er weer hoor! Diverse supermarkten hebben ze.
Laatst contact gelegd met DeRuijter wanneer ze weer komen zouden, en DeRuijter levert weer uit sinds half juli.
Ik heb van beide kleuren inmiddels ingeslagen🩷💙