28 Reacties
3 jaar geleden
Wij weten niet wat het wordt maar als het een jongetje wordt, krijgt hij dit aan 😍

3 jaar geleden
Toen we nog niet wisten wat het werd hebben we dit setje gekocht, blijkt een jongetje te zijn dus ook heel erg leuk al zeg ik zelf 🙈

3 jaar geleden
Lief die salopettes!
Wij willen iets van wol dus denk deze. Met een lekker wolzijde creme/wit legging. Maar misschien wisselt het ook nog wel tien keer.
Ik vind pointelle ook leuk voor een jongetje maar stomme is dat er dan ook vaak ruches en franjes aan een legging zitten. Dus blijkbaar is het meer iets voor meisjes? 🤷♀️

3 jaar geleden
Dit is ons tweede zoontje en twijfel of ik het geboortepakje opnieuw ga gebruiken. Maar denk dat ik toch iets nieuws haal🤣😬
3 jaar geleden
Nog niet zo zeker dat het geboortepakje wordt, maar ik kon hem écht niet laten liggen 😭🥹

3 jaar geleden
Ik denk dat dit ons geboorte pakje wordt. Vind het wel lastig voor een jongen iets leuks vinden.

3 jaar geleden
Reactie op Lieveheersbeestjes
Ik denk dat dit ons geboorte pakje wordt. Vind het wel lastig voor een jong ...

Hey, super mooi dit setje! 🤍
Heb jij een ZARA winkel die babykleding verkoopt in jouw stad of heb je dit online aangeschaft? :)
3 jaar geleden
Reactie op Mirthe291021
Hey, super mooi dit setje! 🤍
Heb jij een ZARA winkel die babykleding verk ...
Dank je wel! Ik kom uit almere en daar hebben ze helaas niks voor kleine baby’s... Deze heb ik dus besteld maar binnenkort ga ik even naar Amsterdam of Den Haag om inkopen te doen 😍
3 jaar geleden
Indien het een jongetje is krijgt hij dit broekje met zelfde print mutsje aan en daarop een licht blauw overslag shirtje 🥰
Wederom van moms&mini’s

3 jaar geleden
Reactie op Lieveheersbeestjes
Dank je wel! Ik kom uit almere en daar hebben ze helaas niks voor kleine ba ...
Balen he, heb sowieso echt een hekel aan de zara hier in Almere 🤣 was ook helemaal in m’n nopjes toen ik gister door de zara van Amsterdam struinde