180 Reacties

3 jaar geleden

Wij weten nog niet of het een jongen of een meisje wordt. Deze wel in het beige besteld. Nog niet zeker wat het geboortepakje gaat worden.

3 jaar geleden

Ik ben zelf fan van bijv marmar voor geboorte pakjes

3 jaar geleden

Wel gekeken, maar vind het ook inderdaad erg lastig. Wij krijgen een meisje

3 jaar geleden

Wij hebben zowel voor een jongen als voor een meisje een leuk setje kleding. Maar ga er niet te moeilijk over doen. Vorige keer hadden we ook twee leuke setjes bij ons in maat 50/56, maar was de baby 2 maanden voordat hij het paste 😅

3 jaar geleden

Wij weten nog niet of het een jongen of een meisje wordt. Deze wel in het b ...
Waar zijn deze van?

3 jaar geleden

Reactie op Kim2401

Ik ben zelf fan van bijv marmar voor geboorte pakjes
Mooi merk! Maar voor mij te weinig printjes.

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Wij hebben zowel voor een jongen als voor een meisje een leuk setje kleding ...
Wat voor setjes heb je? Waar heb je ze vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Waar zijn deze van?
van de H&M

3 jaar geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap deze twee gekocht (helaas onze dochter toen met 20 weken zwangerschap overleden). Nu twijfel ik of dit evengoed het geboorte pakje gaat worden of niet.. Weet niet of dit al meisjes genoeg voor je is.

3 jaar geleden

Je hebt trouwens ook best veel mensen die pakjes maken naar wens (stof, overslag etc) misschien kan je daar anders eens vragen.

3 jaar geleden

Momsandmini’s en sweet & small hebben ook leuke printjes

3 jaar geleden

Prenatal?

3 jaar geleden

Wij weten niet of het een jongen of meisje wordt, maar mocht er een meisje geboren worden zal ze dit aan krijgen. Is van moms & mini’s. Shirtje goedkoop en haast nieuw op Vinted kunnen scoren ☺️ broekje en mutsje in de sale op de website.

3 jaar geleden

Reactie op november11

Wij weten niet of het een jongen of meisje wordt, maar mocht er een meisje ...
Ach wat zoet! Doe je daar dan nog een rompertje onder? Merk sweet and small is ook heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Ach wat zoet! Doe je daar dan nog een rompertje onder? Merk sweet and smal ...
Ja! Heb gewoon witte overslag rompers van de Hema of zeeman ☺️

3 jaar geleden

Ik vind het zo moeilijk omdat het midden augustus is! Meestal is het dan geen 35 graden meer maar het kan maar zo. En wat nou als ze 2 weken eerder komt? Of later? Twijfel twijfel!!!!

3 jaar geleden

Ik vind het zo moeilijk omdat het midden augustus is! Meestal is het dan ge ...
Het eerste outfitje zal sowieso geen zomer jurk zijn. Kindjes hebben over het algemeen moeite hun warmte vast te houden na de geboorte. Dus zou wel voor lange mouwen en broek gaan ☺️

3 jaar geleden

Reactie op november11

Het eerste outfitje zal sowieso geen zomer jurk zijn. Kindjes hebben over h ...
Dit!

3 jaar geleden

Reactie op november11

Het eerste outfitje zal sowieso geen zomer jurk zijn. Kindjes hebben over h ...
Jaaa dat dacht ik ook! Maar ons zoontje had in de winter al vrij snel mouwloze rompers aan een dikke truitjes waren te warm. Nu was dat geen hele koude winter maar dat maakt m’n twijfel zo!

3 jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Wat voor setjes heb je? Waar heb je ze vandaan?
Van noppies. Voor meisje donkerblauwe legging met roze jurkje met lange mouw. Voor jongen bruine broek met donkerblauw shirt met lange mouw