7 Reacties

2 jaar geleden
Schone doek nat maken heel veel glansmiddel van de vaatwasser op spuiten niet er af wassen. Ik maak me banken etc zo schoon en het ruikt heerlijk daarna

2 jaar geleden
Je kan get volgende proberen
- hg banken
- bakingsoda
Dit werd mij verteld.
Wij hebben een bankstel laten behandelen toen we hem kochten. Vocht en dergelijke trekt er daardoor niet in. Moet ik eerlijk zeggen. Ben heel blij met die extra investering in mijn bankstel.
Wij gelukkig nog maar 1 ongelukje gehad dat spuug op de bank is beland. Wij hebben zoals uitgelegd een droge doek gepakt af gedept. Daarna met heel zacht reinigingsmiddel op een licht vochtige doek afgenomen. Laten op drogen. Nog geroken. Maar geen spuug luchtje geroken.

2 jaar geleden
Dit werkt echt top op onze stoffen zwarte bank:
: pak een vaatdoek en wikkel/knoop deze om de deksel van de pan heen. Stop de vaatwastablet in een pan met kokend heet water en laat het volledig oplossen. Dep de deksel vervolgens in de pan en zorg ervoor dat het doekje het schoonmaakmengsel goed opneemt. Vervolgens haal je de deksel meerdere keren langs je bank, net als in onderstaande video. Et voilà: geen vlek meer te zien

2 jaar geleden
Hier al meerdere keren melk uitgespuugd over de stoffen bank. Ik leg eerst een keukenpapiertje op de plek zodat het daar in kan trekken, vervolgens wrijf ik er een goede laag baking soda overheen. Dit laat ik minimaal een uur intrekken, daarna zuig ik dat op met de stofzuiger. Als laatste stap maak ik een doekje nat met heet/kokend water en een beetje allesreiniger en dan ga ik de vlek schoonmaken. Hele routine, maar hier werkt het goed 😅 moet er wel bij zeggen dat we een donkere en al redelijk oude bank hebben.