20 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook sinds een week. Met hem naar de winkel is drama want hij gilt de hele winkel bij elkaar😂. Maar vind het stiekem ook wel grappig
2 jaar geleden
Same here, dochter van bijna 9 maanden. Het lijkt niet echt iets te betekenen (behalve aandacht vragen?). Gewoon haar stem aan het ontdekken vermoed ik.
2 jaar geleden
Jup hier ook haha.. maar jengelt ook echt de hele dag.. word er niet goed van 😓 bijna 9 maanden zal wel weer een sprongetje zijn ..
2 jaar geleden
Hier ook hele dag gillen. Soms schrik ervan en denk ik wat is er nu weer gebeurd. Ook als we winkelen zijn schreeuwen, doet gewoon pijn in de oren, maar het is vaak gewoon van plezier en stem ontdekken
vorig jaar
Reactie op Littl-one
De oudste aanspreken op dit gedrang.. De jongste ziet het als voorbeeld.. A ...
In dit geval begint de jongste steeds, de oudste is net 2,5. We blijven herhalen dat zo hard gillen niet mag en het pijn doet aan onze oren, echt begrijpen is natuurlijk nog lastig voor deze leeftijden.
vorig jaar
Reactie op Scavola
In dit geval begint de jongste steeds, de oudste is net 2,5. We blijven her ...
Kinderen van 2,5 kunnen al best snappen dat ze bepaalde dingen niet moeten doen. Ik werk in de kinderopvang, kinderen kan je al jong dingen aanleren. Bij de baby probeer het te negeren.. Hij krijgt steeds reactie.. Dat is leuk
vorig jaar
Reactie op Scavola
Neemt het gillen bij jullie kindjes al af?
Pff man ik word knettergek thui ...
Heeeel herkenbaar. De jongste gilt als ze blij is, als ze moe is, als ze boos en tussendoor ook gewoon als ze vindt dat het te stil is in huis. En de oudste van 2,5 gilt gezellig mee. Vreselijk.
Bij de jongste wil ik er eigenlijk zo weinig mogelijk aandacht aan besteden, dat werkte prima bij de oudste toen hij die leeftijd had. Maar dan vind ik het ook niet leuk om de oudste er wel steeds op aan te spreken..
vorig jaar
Jep ! Doet hij al efkes zonder enig reden.. ik maak hem wel elke x duidelijk dat hij dat niet moet doen en trek een verschiet gezicht op en zeg “ oh neen “ samen met mijn vinger die nee wijst. Verder kunnen we volgens mij niet doen , ze zijn hun eigen klanken ook enorm aan het ontdekken ! 🥰