38 Reacties
één maand geleden
Reactie op Nho
Wat naar voor je dochter! Wel mooi om te zien hoe goed ze dat door hebben. ...
Ja, ze is inmiddels 12 jaar haha. Gelukkig er wel overheen gegroeid. We zijn er nooit achter gekomen wat het nou precies was. Sinds 1,5 a 2 jaar eet ze nu ook gluten en lactose vrij. Hierdoor grote verbetering in chronische verkoudheid, dat ze wel nog altijd had. Maar af en toe nog steeds flinke buikpijn. Dus waar het nu nog aan licht?? Geen idee!
één maand geleden
Lauw warm badje met niks er in hielp hier wonderbaarlijk goed! En heel veel sudocreme gebruikt
één maand geleden
Mijn dochter heeft momenteel een open wondje op haar bil, als ze plast/poept komt dit altijd in aanraking met dit wondje en hij blijft daardoor open.
Het zit er ondertussen al een week en ik weet niet meer wat te doen om hem dicht te krijgen.
Normaal werkt gewoon sudocreme het beste bij haar maar bij dit wondje niet. Bepanthen werkt ook niet en ik heb zelfs gaasjes geprobeerd op het wondje. Mw. Poept op een goeie dag wel 4x en ik ben er echt snel bij maar hij gaat gewoon niet dicht….iemand misschien ‘de tip?’
één maand geleden
Al eerder genoemd hier maar weleda billencreme op droge billen werkt echt geweldig ik heb ook nog zo’n rond potje daarvan dat smeer ik ook op wondjes en rode probleemplekjes als iets schaal is bijvoorbeeld
één maand geleden
Reactie op Logootje
Maar talkpoeder mag niet op een open wondje toch? Dit ziet er echt uit als ...
Ik moet zeggen dat we dat nog niet hebben meegemaakt. En ze poept toch zo'n 6 keer per dag de laatste weken door doorkomen kiesjes. Ik gebruik bijna nooit creme. Bij m'n 1e dochter wel vaak sudo of dr Swaab gebruikt. Maar heb het idee dat poeder veel beter preventief werkt, droog houden ipv vochtig is mijn ervaring.
één maand geleden
Ik ben heel te vreden over la roche posay cicaplast baume + bij extreem rode billen