676 Reacties

vor einem Jahr

Hoi hoi! Ik heb 16 december mijn eerste echo (8 weken). Ben heel benieuwd hoe ver ik dan ben. Ik schommel een beetje tussen 31 juli en 1 augustus qua uitgerekende datum, maar dat kan natuurlijk nog helemaal anders uitpakken na zo'n echo. Spannend 🍀

vor einem Jahr

Reactie op Lentemorgen

Hoi hoi! Ik heb 16 december mijn eerste echo (8 weken). Ben heel benieuwd h ...
Sterkte met wachten ❤

vor einem Jahr

Moet je ook iets voorbereiden voor de echo?

vor einem Jahr

Hoi! Vanochtend 2 dik positieve testen, 22 december de eerste echo. De eerste keer voor ons! Zo ontzettend spannend maar ook heel leuk. Volgens de berekening ben ik nu 4+5 en met de echo dan dus 8+6 🥰

vor einem Jahr

Hoihoi ik heb 20 december mijn eerste echo. Vind het wel spannend 🤞🥰

vor einem Jahr

Hello! Ik heb 13 december (op mijn verjaardag) de eerste echo van onze eerste zwangerschap! Spannend 🤞

vor einem Jahr

Reactie op Mini Roos

Moet je ook iets voorbereiden voor de echo?
Ja, ze hebben me verzocht alvast na te denken over de prenatale screening (NIPT). Maar voor de rest is het 16 december vooral kijken of het er goed uit ziet, op de goede plek zit, of het er één is etc. Als alles goed is hebben we 21 december een intakegesprek en dan gaan we onze medische geschiedenis doornemen en gaan ze een behandelplan maken. Op zich vind ik het wel spannend, maar ben vooralsnog meer nieuwsgierig dan spannend. Het is mijn eerste zwangerschap, dus vind het nog wat onwerkelijk dat het zo is. Ik denk dat als ik die echo heb gehad dat het dan veel echter wordt ofzo! Verder probeer ik nu gewoon te genieten van het idee en wacht ik rustig af 🙂

vor einem Jahr

Hier 21 december eerste echo. Super spannend! Eerste echo (en zwangerschap) weer na miskraam.

vor einem Jahr

Reactie op Mom0823

Hoi! Vanochtend 2 dik positieve testen, 22 december de eerste echo. De eers ...
Spannend!! Gefeliciteerd 😍 Hier ook eerste keer. Ik ben nu volgens mijn berekening 4+3 maar uitgaande van laatste menstruatie zou ik 4+6 zijn. Zo leuk dat je eerste echo staat gepland!

vor einem Jahr

Reactie op Debsterdevos

Hello! Ik heb 13 december (op mijn verjaardag) de eerste echo van onze eers ...
Gefefeliciteerd! 😍 Hopelijk een mooi verjaardagscadeau 🍀

vor einem Jahr

Reactie op Loveitlikebren

Hoihoi ik heb 20 december mijn eerste echo. Vind het wel spannend 🤞🥰
Gefeliciteerd! Voor je het weet is het zover, nog iets meer dan een maandje 🥰🍀

vor einem Jahr

Reactie op tangens001

Hier 21 december eerste echo. Super spannend! Eerste echo (en zwangerschap) ...
Ooo dat is zeker spannend lijkt me! 😞 Wat verdrietig dat je dat mee hebt moeten maken. Ik stuur je alle positieve vibes 🍀🥰

vor einem Jahr

2 december de eerste echo, ik ben dan 6+4. Heel erg spannend, ons eerste kindje 🥰❤️

vor einem Jahr

2 december de eerste echo, ik ben dan 6+4. Heel erg spannend, ons eerste ki ...
Oooo leuk gefeliciteerd! En wat mag jij al vroeg!😱 Jaloers haha! Hier mag je pas vanaf 8 weken een afspraak maken.

vor einem Jahr

Reactie op Lentemorgen

Oooo leuk gefeliciteerd! En wat mag jij al vroeg!😱 Jaloers haha! Hier mag ...
Mijn verloskundige zei dat vanaf 6,5 week al het hartje kon horen. Dus ze vroeg of ik al zo snel wilde komen. Ik heb natuurlijk ja gezegd 🙈🥰

vor einem Jahr

20 december de eerste echo, 3 maanden na miskraam weer zwanger. Zo dankbaar, maar toch ontzettend angstig... 🍀

vor einem Jahr

Reactie op Dyonvdp

20 december de eerste echo, 3 maanden na miskraam weer zwanger. Zo dankbaar ...
Ik zit in hetzelfde schuitje! Hier de echo op 13 december, wou deze keer niet tot 8 weken in die onzekerheid zitten, daarom heb ik hem nu wat vroeger ingepland. 🍀🍀🍀

vor einem Jahr

Mijn verloskundige zei dat vanaf 6,5 week al het hartje kon horen. Dus ze v ...
Heel gaaf! Daar zou ik ook zeker ja op zeggen! Leuk 😍

vor einem Jahr

Reactie op Dyonvdp

20 december de eerste echo, 3 maanden na miskraam weer zwanger. Zo dankbaar ...
Heel veel sterkte 🍀🤍 Ik duim voor een prachtige echo

vor einem Jahr

Reactie op Nurse23

Ik zit in hetzelfde schuitje! Hier de echo op 13 december, wou deze keer n ...
Snap precies wat je bedoeld. Ik heb nu de echo met 7+4 ingepland. Ik kon wel eerder maar ben zo bang dat ik bij een vroegere echo geen hartje zou zien en het hele moment her zou beleven. Daarom veilig gekozen! Heeel veel succes met jouw echo! ❤️🍀