329 Reacties

één jaar geleden

Iemand anders ook last van intens zeiknat zweten snachts? 🤣

één jaar geleden

Reactie op dutchbarbergirl

Iemand anders ook last van intens zeiknat zweten snachts? 🤣
Ja! Badend in het zweet wakker worden met ijskoude voeten

één jaar geleden

Hier 6 weken zwanger.. ene dag super misselijk, andere dag heel weinig.. maakt me wel wat onzeker. In maart missed abortion gehad rond 6w en het minder worden van de symptomen had ik toen ook enorm. Verder ook vaak heel erg moe. Zo spannend allemaal. volgende week eerste echo 🤞🏼

één jaar geleden

Misselijk met een lege maag, misselijk met een volle maag, moe, zo intens moe, zere borsten, tepels beginnen te veranderen, obstipatie, darmen/maag dat lekker naar voren komt en volgens m’n vriendjelief moodswings. Ga van 0 tot 100 in een paar seconden 🤭 zit vandaag op 6+3. Vanmorgen een echo gehad wegens ongerustheid (mei een ma gehad, bij de echo 7 weken was er niks te zien, behalve zwangerschapsweefsel 😢) maar niks aan de hand. Een prachtig kloppend hartje 🥰

één jaar geleden

Reactie op Daniëlle93

Misselijk met een lege maag, misselijk met een volle maag, moe, zo intens m ...
Hele herkenbare symptomen! En wat fijn een goede echo al!

één jaar geleden

Ik ben 7 weken en voornamelijk last van misselijkheid en duizeligheid. Maar ook soms last van hoofdpijn en de darmen. En slecht slapen..😵‍💫

één jaar geleden

6+2 vandaag, vooral heel moe en met vlagen misselijk. Altijd een klein beetje eten helpt gelukkig. En moodswings volgens mijn man 🫢

één jaar geleden

Hier obstipatie 😢 Ben ik de enige? Iemand tips?

één jaar geleden

Eerst een paar dagen obstipatie en nu diarree 🤦🏽‍♀️ last van mood swings en moe. En heel af en toe misselijk 🤢

één jaar geleden

Reactie op deJong1994

Hier obstipatie 😢 Ben ik de enige? Iemand tips?
Lijnzaad! Door de yoghurt ofzo doen, helpt hier heel goed

één jaar geleden

Reactie op deJong1994

Hier obstipatie 😢 Ben ik de enige? Iemand tips?
Genoeg vezels eten! Ik zelf heb pds en drink elke ochtend psysiliumvezels (ik heb ze op recept maar je kunt ze ook bij de kruidvat kopen). Belangrijk hierbij is om veeel hierbij te drinken! :) Succes!

één jaar geleden

Reactie op deJong1994

Hier obstipatie 😢 Ben ik de enige? Iemand tips?
Ik kan alles er tegen proberen, niks werkt. Totdat… ik ontbijtkoek eet, en dan een plakje of 2/3 🏃🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op AP7

Lijnzaad! Door de yoghurt ofzo doen, helpt hier heel goed
Let wel op dat je hier niet te vaak en/of te veel van gaat gebruiken 😉

één jaar geleden

Reactie op Paulineexx

Ik kan alles er tegen proberen, niks werkt. Totdat… ik ontbijtkoek eet, en ...
Heyyyy dat verklaart wat bij mij hahaha! Hier werkt het blijkbaar ook 😂😄

één jaar geleden

Iemand last van krampen? Ik ben 7 weken zwanger, en heb veel last van menstruatie (zo voelt het) krampen, kan afentoe wel pijnlijk zijn. Is dit normaal? Geen bloeding ofzo

één jaar geleden

Iemand last van krampen? Ik ben 7 weken zwanger, en heb veel last van menst ...
Had ik vooral bij week 5.. is normaal je baarmoeder die groeit..

één jaar geleden

Oh ik heb echt zulke slaapproblemen deze week 😫 (ben nu 7 weken) Vannacht weer geen oog dicht gedaan. Ik denk 9u in 4 dagen geslapen. Die standaard tips werken allemaal niet.. ik denk dat ik maar even bij de verloskundige moet vragen of zij nog hulpmiddelen weet die mogen.🥺

één jaar geleden

Kan ik nu al last hebben van vergeetachtig zijn? 😂 Even een pak melk in de koelkast zetten kom ik tegen op de eetkamertafel. Een boodschappenlijstje waar 6 dingen op staan en dan wat vergeten🙈

één jaar geleden

Vandaag 8+5.. Heel vermoeid, veeeeel honger en misselijk bij een lege maag. Zo nu en dan maagzuur en hoofdpijn. Sinds een weekje ook obstipatie maar gedroogde pruimen eten helpt tot nu toe erg goed! 😁

één jaar geleden

Hai allemaal, Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 🙈 Hier ook verhaal van misselijk met lege maag, misselijk tijdens eten, misselijk na het eten.. volgens mijn man ga ik ook echt alle kanten op kwa stemming en kan nog koppiger zijn 😅 en obstipatie.. mijn hemeltje lief… helemaal zo na kerst.. 🙈😂 Ben nu 7+3 en lijkt alleen maar erger te worden 🙈 Enige wat ik nu ook heb, is de griep.. veel hoesten, koorts en nul energie. Zelfs traplopen is al een uitputtingsslag. Meer mensen die ziek zijn of zijn geweest? Iemand nog goede tips? Vind het wel spannend..:(