329 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babsie91

Net de intake gehad en ze gaf aan dat het normaal is dat het komt en gaat, ...
Oh super, heel blij voor jou! De positieve verhalen doen altijd toch weer wat deugd 馃榿

茅茅n jaar geleden

Hier plots licht bruinverlies 馃槶 Ik ben zo bang nu..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Hier plots licht bruinverlies 馃槶 Ik ben zo bang nu..
Als je twijfelt zou ik even de vk bellen, ik kon bij steken in m鈥檔 onderbuik bij 6w ook savonds nog even langskomen voor een echo om te kijken of het goed zat 馃檹馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babsie91

Als je twijfelt zou ik even de vk bellen, ik kon bij steken in m鈥檔 onderbui ...
Ik ben onderweg naar het ziekenhuis, mijn gyne is met verlof en kan gelukkig hier om 11u gaan

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Ik ben onderweg naar het ziekenhuis, mijn gyne is met verlof en kan gelukki ...
Heel veel succes en sterkte 馃 ik blijf kijken of je al wat hebt laten weten馃槝

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Ik ben onderweg naar het ziekenhuis, mijn gyne is met verlof en kan gelukki ...
Heel fijn dat je zo snel terecht kan! Ik ga voor je duimen 馃

茅茅n jaar geleden

Alles is inorde 鉂わ笍 Er was een mooie hartslag te zien en het bewoog ook heel goed. Wat was ik bang... Vooral omdat het vorig jaar rond deze termijn wel foute boel was

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Alles is inorde 鉂わ笍 Er was een mooie hartslag te zien en het bewoog ook heel ...
Oh wat fijn! Goed dat je even bent gegaan, veel beter voor je eigen gemoedstoestand 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Emma_1994_

Hier 6 weken zwanger.. ene dag super misselijk, andere dag heel weinig.. ma ...
Dit heb ik ook. De ene dag denk ik: wanneer gaat dit over? Dan de volgende dag gaat het hartstikke lekker en denk ik: oh fijn, ik ben niet meer misselijk. En daarna kan het zomaar weer andersom zijn.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bosbesje 94

Alles is inorde 鉂わ笍 Er was een mooie hartslag te zien en het bewoog ook heel ...
Oh wat fijn!!! 馃檹馃徏馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liya2

Kan dit geen soort blaasontsteking zijn? Ik zou dat als het mogelijk is toc ...
Bedankt voor je advies! Ik heb de verloskundige gebeld en mijn urine laten controleren. Gelukkig geen blaasontsteking, waarschijnlijk overbelasting van mijn rugspieren door mijn werk in combinatie met m'n baarmoeder die aan het groeien is.

茅茅n jaar geleden

Ik heb al een week last van aften en een pijnlijke tong, nog meer die er last van hebben? Fijn met het vele drinken en groente&fruit eten. 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op DecemberGirl92

Hebben meer mensen last van draaierigheid en een wattig gevoel in het hoofd ...
Heel herkenbaar! Zelf ook werkzaam in de zorg en plotse bewegingen vermijden wordt wel een aandachtspuntje... mijn looptempo beetje aanpassen werkt tot nu toe bij mij wel goed en als het kan doe ik taken zittend ipv staand. Hopelijk heb je snel minder last! Eten en drinken lukt wel voldoende?

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu 6 week en ben af en toe ineens heel misselijk en dan is het weer weg. De afgelopen 2 dagen last van erge buikkrampen wat in vlagen komt en gaat dan ook weer weg. Ben daar wel onzeker over , hebben meer mensen dit ? Heb verder geen bloedverlies gehad gelukkig

茅茅n jaar geleden

Ik ben nu 5+3 ik heb soms last van krampen vooral bij een volle blaas word het erger. Maar voor de rest heb ik geen symptomen. Hebben hier meerdere weinig symptomen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op HalloikbenM

Ik ben nu 6 week en ben af en toe ineens heel misselijk en dan is het weer ...
Ik heb ook last van buikkrampen bij een volle blaas wordt dit erger. Maar na het plassen gelukkig gelijk weer minder. Ik ben nu 5+3

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roelinka-ldkl

Heel herkenbaar! Zelf ook werkzaam in de zorg en plotse bewegingen vermijde ...
Jaa, eten en drinken gaat goed. Het zal er wel een beetje bij horen( al moet ik zeggen dat alles wat ik nu voel, ik totaal niet herken van mijn vorige zwangerschap) Vrijdag vroege echo dus zal het dan eens navragen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lesniganna

Ik heb al een week last van aften en een pijnlijke tong, nog meer die er la ...
Paradontax tandpasta helpt goed tegen aften. Mijn vriend heeft er ook wel eens last van door verminderde weerstand en door tandpasta鈥檚 waar een schuimend middel aan is toegevoegd krijg je dan aften, dit zit niet in paradontax 馃槉 de smaak van de tandpasta is wel wat minder馃槙

茅茅n jaar geleden

Reactie op hdg13

Paradontax tandpasta helpt goed tegen aften. Mijn vriend heeft er ook wel e ...
Oh bah ja lijkt net op zeep en cr猫me of zo.. neemt gelukkig al af. Maar verschrikkelijk man

茅茅n jaar geleden

Reactie op deJong1994

Inmiddels ontdekt dat ik een soort avondmisselijkheid heb. Lijkt zo te zijn ...
Heb hier ook zo een last van. Overdag/ochtend gaat prima. Maar zodra de avond nadert.. hou ook niks binnen. Hoop dat het niet zal duren.