17 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg. Ben momenteel 14 weken geleden bevallen en ik merk ook enorme haar uitval. Het lijkt alsof mijn haar minder is geworden, kan wel janken…

2 jaar geleden

Hier ook. Ik geef kv. Niks aan te doen volgens mij… gewoon afwachten tot het minder wordt

2 jaar geleden

Hier ook, bijna 17 weken geleden bevallen en enorm veel haaruitval. Na het douchen gewoon bijna hele plukken lijkt het. Ook bv. Ik hoop maar dat het vanzelf over gaat

2 jaar geleden

Heb ergens gelezen dat je tijdens je zwangerschap heel weinig haaruitval hebt en dat dus nu eruit valt.. hèb er helaas ook last van

2 jaar geleden

Jaaaa ik heb er ook last van! Niet normaal hele bossen. Zelfs de schoonmaker op het werk was aan het klagen dat de stofzuiger heletijd verstopt zat met bruine lange haren 🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Hier ook! Als ik mijn haar geborsteld heb kan ik met al het haar uit mn borstel een hele pruik maken. 😂

2 jaar geleden

Hier ook! Je ziet bij mij nu gewoon mijn hoofdhuid door m'n haar heen aan de zijkanten 😞

2 jaar geleden

Hier ook in volle glorie aanwezig. Mijn zoon is 17 weken en het begon bij mij al bij 11 weken. Het is vreselijk en enorm veel ja, vooral na wassen. Heb ook al een paar keer jankend voor de spiegel gestaan. Heb ook soort van inhammen gekregen, dus draag al weken een zijscheiding 😩 Verbaas me er ook over dat ik nog haar op mijn hoofd heb. Sterkte allemaal dames! Ik hoop dat het allemaal goed komt :)

2 jaar geleden

Hier ook 16 weken geleden bevallen en extreme haar uitval. Trek de plukken er zo uit, om te janken 🥹

2 jaar geleden

Hier nu ook al weken haaruitval icm alopecia areata dus echt kale plekken en haar word echt dun. Geen tips heb dit nu al 8 jaar maar icm bevalling merk ik echt plukken eruit gaan en anders had ik dit niet

2 jaar geleden

Reactie op little-hope

Hier nu ook al weken haaruitval icm alopecia areata dus echt kale plekken e ...
Had je al alopecia areata of is dit getriggerd na de zwangerschap?

2 jaar geleden

Ik heb ook haar uitval gekregen zo'n 2,5 maand na de bevalling, kun je niks aan doen helaas. Moet vanzelf overgaan.

2 jaar geleden

Mijn kapster heeft hier een product voor wat helpt. Zij legt uit dat je haar verschillende fases doorgaat. Na de zwangerschap, zo’n 3 maanden na de bevalling, schiet het haar in de ‘uitval-fase’. Zij heeft een product om de fase uit te stellen en hierdoor verspreidt de haaruitval, zodat het niet zoals nu in 1 keer komt. Mocht je meer willen weten, kun je haar via Instagram bereiken; @kelsayvanleeuwen

2 jaar geleden

Reactie op steef448

Had je al alopecia areata of is dit getriggerd na de zwangerschap?
Had ik al helaas

2 jaar geleden

Reactie op xa25

Mijn kapster heeft hier een product voor wat helpt. Zij legt uit dat je haa ...
Het komt allemaal doordat je oestrogeen enorm keldert, het lijkt me een beetje gek dat je dit kan uitstellen… of er moeten oestrogenen in haar product zitten, maar dat lijkt me niet veilig

2 jaar geleden

Krijg al inhammen, huilen met de pet op 😅