8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb wel eens als hij onrustig was de pittenzak in z’n slaapzak op z’n buikje gelegd… kan volgens mij dan geen kant op gaan behalve eraf vallen. Maar ook hij kan nog niet omrollen dus hij lag er na een paar uur nog steeds op. Ik denk dat het ook tussen haar lakentje en slaapzak geen kwaad zou kunnen hoor!

2 jaar geleden

Ik heb dit eigenlijk best vaak gedaan bij onze kleine meid tussen slaapzak en lakentje. Een kipkep koud bovenop haar buikje gelegd, ze sliep hierdoor echt een stuk rustiger

2 jaar geleden

Ik heb de kip kep wat ik bij mijn zoontje op de deken neerleg dus niet rechtstreeks op zijn buikje en maak hem wel warm hij valt ervan in slaap ik maak hem niet meer warm in de nacht ofzo maar sinds ik de kip kep gebruik slaapt hij veel rustiger en langer misschien werkt het bij jou dochtertje ook 🤗

2 jaar geleden

Ik leg elke nacht een warmgemaakte Kipkep op de buik van mijn dochtertje (op de slaapzak) ivm krampjes en rustiger kunnen slapen. Is dat erg? Omdat ik lees dat mensen 'm expliciet niet opwarmen, ik dacht juist dat dat het nut was van zo'n kussentje.

2 jaar geleden

Reactie op taatjes

Ik leg elke nacht een warmgemaakte Kipkep op de buik van mijn dochtertje (o ...
Nee hoor ik warmde hem normaal ook altijd op maar het lijkt bij onze kleine meid niet heel veel meerwaarde meer te hebben en ze heeft het vrij snel warm😊. De druk op haar buikje lijkt ze nog wel erg fijn te vinden dat is de reden dat wij hem nu koud erop leggen🤗

2 jaar geleden

Warmies vind ik ook heel fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Justme-

Nee hoor ik warmde hem normaal ook altijd op maar het lijkt bij onze kleine ...
Ah zo, duidelijk! Dank voor je reactie 🤗

2 jaar geleden

Wij hebben een warmie, die we nog nooit warm gemaakt hebben😂 maar ze vind inderdaad het gewicht heel fijn, en ze kan ook lekker voelen met haar handjes