Hallo mama's,
Ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn kinderen, met name dochtertje goed te laten slapen. We hebben een tweeling van 15 maanden en slapen is altijd al ellende geweest. Met name bij ons dochtertje is het drama. Slaapt bijna geen enkele nacht door. Altijd huilend wakker. Valt vaak bij een van ons wel weer in slaap maar zodra je haar weer weg wil leggen is het ogen open en weer huilen. Soms doe je er wel 1,5 uur over om haar weer in slaap in bed te krijgen. Dit is nu al dik 2 maanden zo. Daarvoor leek het een tijdje beter. We hebben een donkere kamer, hetzelfde slaapritueel iedere avond. White noise, lijkt qua temperatuur goed. Vaak ga ik haar maar verschonen, dit vind ze verschrikkelijk en dan is het ook krijsen maar soms lijkt het te helpen.
Ze doen overdag 1 dutje. Hebben ook nooit meer gedaan. Slapen dan 1,5 uur ongeveer. Hoe dat gaat wisselt ook heel erg. Ik weet alleen niet meer wat we nog kunnen doen of proberen, de gebroken nachten breken ons ook op zo langzamerhand. Hebben het al gehad over een slaapcoach oid. Ik weet dat ieder kind anders is en het ook verschilt wanneer kinderen doorslapen maar ik ben op. Ik krijg het idee dat wij iets verkeerd doen maar ik weet niet wat.
Zijn er moeders die dit herkennen? Of tips hebben?❤️