4 Reacties

vorig jaar

Hier ook niet altijd een feestje maar als ik dr handschoenen heb aangetrokken probeer ik haar meteen af te leiden en meestal doet ze ze dan niet uit. Ik had dunne handschoenen van de zeeman, maar worden nu echt te koud. 馃槄

vorig jaar

Voor de echte koude fietstochten e.d heb ik een soort skipak van de primark waarvan je de mouwen kan dicht slaan, handschoenen/wanten blijven hier altijd ca 10 seconden aan.

vorig jaar

We gaan vanwege familie regelmatig naar Noorwegen, daar moeten we wel haha. Daar hebben we wanten die wat verder over de pols gaan. Als je de jas dan over dat stuk doet kunnen ze niet uit! Eerste keer misschien 1 minuut boos, maar sindsdien gaat het prima! Hij helpt inmiddels zelfs met het aandoen van de wantjes. Succes!

vorig jaar

Ik heb ook een skipak voor op de fiets. De wandjes zitten er met een knoopje aan vast en als ik ze over haar handen doe dan prop ik ze in dr jas. Dan heeft ze er meer moeite mee om ze uit te wurmen. En eenmaal aan t fietsen is ze afgeleid genoeg. Dus afleiding net nadat ze aan zijn is ook handig! Dan vergeten ze vaak dat ze aan zijn. Hetzelfde met een muts :p