6 Reacties

2 jaar geleden

Wij f枚hnen in de winter onze kinderen vaak droog. Dan is de slaapkamer gelijk lekker warm en het kindje ook. Ik houd altijd de f枚hn op grote afstand en doe altijd mijn hand ervoor. Zo komt de warmte niet gelijk op de huid en voel je zelf als het te warm wordt.

2 jaar geleden

Wij fohnen onze dochter droog, ook de haartjes. Sindsdien geen strijd meer na het badje :)

2 jaar geleden

Ik doe het ook met een doek, maar hij heeft hier amper haar 馃槅 dus heb ook het zo droog en voelt ook niet heel belangrijk uberhaupt om het goed droog te hebben momenteel.

2 jaar geleden

Onze dochter vindt de haar het drogen ook niet fijn en ze heeft nogal een dikke bos want ik doe altijd met een hydrofiele doek gewoon even snel door de haren heen rossen en dan is het klaar dan is het even niet leuk maar dan duurt het ook niet al te lang. Dan moet je dingen doen die ze niet leuk vinden omdat het moet en dan kun je maar zo snel mogelijk klaar hebben en daarna geef je er een kus of een knuffel en gaan we verder of We zingen een liedje Onder tijd dat vindt ze altijd leuk dus dan wordt het ook wel minder erg

2 jaar geleden

Hier ook een dochter met heel veel haar, maar ik ga er ook gewoon snel doorheen met een hydrofiele doek en klaar? Het droogt verder zelf wel, waarom zou je dat zo precies doen? Na het douchen zit ze nog een half uurtje bij ons binnen en dan is het wel zo droog dat ze zo naar bed kan.

2 jaar geleden

Hier ook heel veel haar en in bad is prima maar afdrogen is oorlog ..馃珷 ik ga er met hydrofiele doek ff door heen maar verder niks droogt best snel