Dochtertje van 4/8 was een hele goed eter. At smorgens pap, tussen de middag 2 broodjes, avondeten ook een groot bord vol, flinke bak griekse yoghurt, 2 a 3 stuks fruit en nog snackies zoals maisvingers etc. Ze dronk dan savonds nog 200 ml melk en 600 ml water over de hele dag. Nu sinds 2 a 3 weken eet ze ineens heel erg slecht. Ze wilt letterlijk niks en dan vooral geen avondeten en brood. Ze draait meteen haar hoofd weg. Zoals vandaag heeft ze in de ochtend een pap fles gedronken omdat ze dus ook geen pap van de lepel meer wilt, een mandarijn gegeten, 1 ei en een half bakje griekse yoghurt en net nog 150 ml melk voor naar bed gaan. Ook maar 100 ml water over de hele dag. Dit alles gaat dan wel met heel erg veel afleiding en noem maar op want anders gaat er echt niks in. Consultatiebureau zegt dat het van zelf wel weer goed komt maar ik merk dat ik het heel moeilijk los kan laten en er echt gestresst/geïrriteerd door wordt. Maak me gewoon zorgen ... meer mama's die dit hebben met hun bijna 15 maanden oude kindje? Oh ja, haar hoektand is inmiddels door dus dacht dan wordt het ook vast weer beter, maar helaas ....