8 Reacties

20 dagen geleden

Hoor veel dames hierover, dus denk idd regressie! Mijn zoontje heeft nu ook vaak dat ie vanaf 01:00 niet meer in zn bedje wilt slapen, dan bij ons ligt te slapen tot 05:00 terwijl hij eerst tot 08:00 sliep. Ik deel je gevoel, ben nu 20 weken zwanger en idd damn! Its vermoeiend AF

20 dagen geleden

Reactie op kuss_ies

Hoor veel dames hierover, dus denk idd regressie! Mijn zoontje heeft nu ook ...
Ja pff echt om te huilen soms. Ik ben ook in de ochtend super misselijk en dan de dag zo vroeg beginnen & daarnaast 8 uurtjes werken. Ik lig zo 20:00 te slapen 🥲

19 dagen geleden

Yes, herkenbaar! Hier tussen 5 en half 6. Moeten we ons even doorheen bikkelen 💪🏻! Tijdens een zwangerschap is helemaal pittig, succes daar 💪🏻💪🏻!

19 dagen geleden

Koud?

18 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Koud?
Nee heerlijk warm heeft ze het ook :(

17 dagen geleden

Wij zitten ook heel rommelig met slapen. Onze dochter had sowieso heel lang nachtvoeding nodig. Toen begon ze soort van soort te slapen, maar werd het steeds vroeger (4:45/05:00). Alleen te laat voor nog een ‘nachtvoeding’. We zijn nu 1,5 maand verder en pas de laatste week veranderde wat. Ze begon weer rommelig te slapen dus nachtvoeding en dan sliep ze wel tot 07:00. Zonder nachtvoeding 05:30. Vannacht voor het eerst een keer doorgeslapen (19:15/07:15). We hebben echt alles geprobeerd, maar niks werkt. Ben wel sterk van mening dat slapen doet slapen is. Hier dus gewoon twee dutjes en niet wakker maken. Om 04:00 lukte bij ons nog wel om een fles naar binnen te gooien en gauw weer weg te gaan. 😅

17 dagen geleden

Hier trouwens al bijna elke avond trouw om 21:00/21:30 naar bed en omstebeurten er uit. 🫠 echt geen leven samen zo, maar heb hoop dat dit ook weer over gaat. Alleen zó vermoeiend. Hier nog een kleuter in huis met de nodige gevraagde aandacht.

17 dagen geleden

Reactie op Aphrodite

Wij zitten ook heel rommelig met slapen. Onze dochter had sowieso heel lang ...
Hier heeft ze een periode om 5 uur een klein flesje gekregen.. Niet persee nacht voeding.. Maar gewoon ff wat drinken.. 120 met 2 schepjes melk... Op dit moment slaapt ze nog steeds (8 uur)