12 Reacties
2 jaar geleden
O heftig zeg 馃槴 ik heb ook een knip gehad en ik had ook hechtingen dus.. ik had wel heel erg veel last ervan ik dacht dat het ontstoken was maar dit was niet zo.. maar ze zouden nooit hechtingen los maken omdat deze zelf los komen? Ze hebben bij mij maar 1 hechting los gemaakt omdat die niet zelf los kwam dus ik vind het maar een vreemd verhaal dat ze dit bij je hebben gedaan..
Ik hoop dat het goed komt helemaal niet leuk.
2 jaar geleden
Nouja zeg, ik dacht dat de oppervlakkige hechtingen pas na dag 6 geen functie meer hadden. En zover ik weet knippen ze er dan vaak 1 of 2 los waar je last van hebt. Ik hoop oprecht dat het gat vanzelf dicht gaat en je niet opnieuw gehecht hoeft te worden. Zo wel, zou ik daar wel je beklag over doen.
2 jaar geleden
Bij mij hadden ze men hechtingen losgemaakt die door de onstaande gat van men knip te zien waren. Dit zorgde er juist voor dat die weer langszaam dicht groeide. Ben nu 3 weken verder en het onstaande gat is bijna dicht. Dit heeft tijd nodig maar je moet er sowieso naar laten kijken! Ik moest om de paar dagen naar het ziekenhuis voor controle van de wond. Omdat als die zelf nirt dicht ging hun het opnieuw moeten hechten op de ok
2 jaar geleden
Ik heb ook knip gehad.. ik heb er heeeeel vele pijn aan kma mog niet op zitte. En zit onder de pijn medicatie ben nu 4 weken geleden bevallen... maar bij mij hing het tegen infecteren aan en denk dag 6 na bevalling is door dat zwelling en soda badje om te zorgen dat het niet ging ontsteken.. is mijn huid los gescheurd van de hechtingen.. heb nu ook zelf paar keer bekeken en je ziet ook een gat... en de hechtingen zijn ook nog niet hellemaal opgelost... morgen stopt mijn pijn medicatie.. Ben er echt bang voor nu kan ik al bijna niet zitten... maar straks allen op paracetamol.. Ben best bang.. en bang dat het gat blijft !!
Qel gek dat ze de hechtingen los hebben gehaald... terwijl ze op lossen..
2 jaar geleden
Je hoort zoveel verschillende verhalen! Ook hier open wond na knip. We zijn 4 weken verder en volgens de gynea zou het met 6 zeker dicht moeten zijn. De wondgenezing lijkt zelf te stagneren. De vk vindt dat de zorg wel klaar is en verwijst me naar de huisarts. Feit is dat sommigen supersnel genezen (3 weken heb ik ergens gelezen) en anderen met 12 nog aan het stoeien zijn. Ik zal voor je duimen! Hopelijk genezen we 'snel'. Vind vooral die open wond ruk.
2 jaar geleden
Ik ben behoorlijk uitgescheurd. Had zowel inwendig als uitwendige hechtingen. Verloskundige heeft bij mij na een paar dagen ook wat uitwendige hechtingen los gehaald, deze hadden toch niet gepakt en mijn schaamlip is daarom nog steeds doormidden 馃槖馃槖. Maar inwendig heb ik ook een groot gapend gat, ik lees wel veel verhalen dat dit uiteindelijk wel bij trekt. Maar heb ook van andere vrouwen gehoord dat ze nog steeds zo wijd zijn na een lange tijd. Bekkenbodemoefeningen schijnen hiervoor wel te helpen.
2 jaar geleden
Reactie op Frostt
Hoe gaat het intussen met de knippen?馃檲. Net bij de verloskundige geweest t ...
Gek genoeg is die al bijna dicht.. was zo een grote gat.. ik gebruik Aryana olie dat druppel ik in mijn bidon waar ik de wond mee spoel, echt wonder middel