35 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik geef BV dus geen ervaring maar in mijn omgeving hoor ik alleen maar goede verhalen over Evian!

2 jaar geleden

Barleduc of gekookt water

2 jaar geleden

Wij gebruiken barleduc!

2 jaar geleden

Barleduc

2 jaar geleden

Gewoon Kraanwater (verwarmen in de magnetron) of uitgekookt water.

2 jaar geleden

Gekookt kraanwater. Mag ik vragen waarom jullie een kraanwater gebruiken?😅

2 jaar geleden

Reactie op Astridxx

Gekookt kraanwater. Mag ik vragen waarom jullie een kraanwater gebruiken?😅 ...
Ik vroeg me dat ook af 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Astridxx

Gekookt kraanwater. Mag ik vragen waarom jullie een kraanwater gebruiken?😅 ...
Kraanwater kan verontreinigingen bevatten zoals lood, chloor en fluoride. Deze gifstoffen kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid van de baby

2 jaar geleden

Reactie op samirakh

Kraanwater kan verontreinigingen bevatten zoals lood, chloor en fluoride. D ...
Lood en chloor kan in in komen hoor! 9 van de 10 keer kook ik kraanwater. Maar wist je dat er ook fluoride in bar lu duc en evian water zit? 🫣 Als je het oa ook daarvoor wilt doen zul je spa blauw moeten gebruiken 😉 Aangezien die als enige geschikt is voor babyvoeding.

2 jaar geleden

Reactie op Scavola

Lood en chloor kan in in komen hoor! 9 van de 10 keer kook ik kraanwater. M ...
In de rest zit ook troep wat je dan je kleintje niet wilt geven. 😉 alleen iets minder dat in kraanwater.

2 jaar geleden

In Nederland is kraanwater zelfs veiliger dan fleswater (daar zitten zouten en mineralen in vaak). In België zou dat anders kunnen zijn, geen idee. Denk dat daar dat verschil in ideeën hier in zit :)

2 jaar geleden

evian

2 jaar geleden

Kraanwater is net zo goed of zelfs beter/schoner. In NL in ieder geval. Zelfs door KvW uitgezocht.

2 jaar geleden

Reactie op Kar3n87

Kraanwater is net zo goed of zelfs beter/schoner. In NL in ieder geval. Zel ...
Ja, totdat je in Dordrecht woont 🫣 Ik ga hier echt no way kraanwater gebruiken. M’n hond mag hier niet eens zwemmen, laat staan dat ik dat ga doen. En als je weet hoe ver PFAS kan komen en hoeveel er in Nederland in het water zit, ga je daar toch anders over denken, ook als je ergens anders in NL woont.

2 jaar geleden

Hier ook gewoon kraanwater gebruikt hoor. Het koude deel kook ik niet eens, alleen het 1/3e deel om het op temperatuur te krijgen. Is m’n oudste ook groot op geworden en wij drinken zelf ook niet wat anders. In NL is kraanwater gewoon veilig

2 jaar geleden

Kraanwater?

2 jaar geleden

Kraanwater is het meest veilige wat er is in Nederland. Laat je niet gek maken.

2 jaar geleden

Team kraanwater 🙋‍♀️

2 jaar geleden

Ja, totdat je in Dordrecht woont 🫣 Ik ga hier echt no way kraanwater gebru ...
Veel fleswater komt van de Veluwe. En dan nog: wat als het materiaal van fles of pak in je water terechtkomt?