24 Reacties
3 jaar geleden
Wat verschrikkelijk zeg, geen woorden voor.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies 😢♥️
3 jaar geleden
Wat vreselijk voor jullie!
Misschien nog een mooie foto die jullie in de woonkamer kunnen plaatsen?
Ook mooi kan zijn een grote kaars, die je elk jaar bijv op zijn geboortedag een tijdje brandt.
In de doos ook een tekening of knutselwerkje van de oudere kinderen voor hun broertje.
En de kaartjes die jullie krijgen als teken van medeleven.
3 jaar geleden
Een speentje met zijn naam op
Een engelenbeer met zijn naam en geboortedatum.
Ik heb een lievelingspyjama met een beer op een een roze strik. Heb die eraf getrokken en meegegeven in zijn kistje. Een klein beertje, heb hier thuis hetzelfde. Mijn zoontje van 4 een paw patrol auto en een vliegtuigje.
Heel veel sterkte , het is echt zo oneerlijk allemaal 😔💔
3 jaar geleden
Jeetje ik schrik hiervan.. De grootste angst van elke zwangere vrouw. Ik wil je heel veel sterkte wensen 💙🤍
3 jaar geleden
Reactie op JennyJSA
Dank je wel. Het is zeker oneerlijk en probeer me groot te houden en het gr ...
Hey , je moet je niet groot houden en ook niet eens proberen. Jullie hebben jullie zoontje, broertje moeten afgeven. Dit is het ergste wat een ouder kan meemaken. Laat je gaan. Je niet Inhouden!! Verdrietig zijn, tranen laten, boos zijn , je afvragen 'waarom' , alleen willen zijn, praten etc etc alles mag en kan. Dit heet rouwen. Stilletjes gaan jullie ermee omkunnen en het een plaatsje kunnen geven, maar voor nu mag je uw emoties de vrije loop geven. Dikke knuffel en heel veel sterkte 💙💫
3 jaar geleden
Wat verschrikkelijk voor jullie! Wij zijn in september ook onverwacht onze dochter verloren (20w). Wij hebben een doos gehaald bij de Hema, misschien kan je die versieren en alle spulletjes erin doen.
Daarnaast heb ik het boek het rouwt in jouw gelezen, daar kan je ook zijn naam invullen en eventueel in de doos doen als je hem uit hebt, staan veel tips in en verhalen van andere mama's. Heel veel sterkte en probeer je inderdaad niet groot te houden, maar laat je emoties gaan 😘
3 jaar geleden
Vreselijk! Heel veel sterkte.
Afhankelijk van wat je wil kan je een herinneringenbox laten maken van zowel hout of glas met de naam en datum erop. Hier kan je dan foto's, het eerste pakje en alles wat voor jullie belangrijk is bewaren
3 jaar geleden
Heel veel sterkte met dit verlies. Je berichtje doet met veel. Zelf een halfjaar geleden ons zoontje verloren met 16 weken zwangerschap. In onze herinneringsdoos hebben wij naast de dingen die jij noemt nog kaarten die we van vrienden en familie hebben gehad en brieven die ik zelf aan ons zoontje heb geschreven. Het is een paar maanden heel zwart geweest, en het opnieuw lezen van die brieven hielpen me om in te zien dat het elke maand een beetje beter gaat.
3 jaar geleden
Ik heb zelf trouwens nog een foto album gemaakt, met daarin foto's van onze Fleur* en de teksten die we ontvingen in kaartjes (foto van gemaakt). Zo hoefde we niet alle kaartjes te bewaren. De speciale/bijzondere kaartjes hebben we er wel ook nog apart in gedaan.
3 jaar geleden
Ik heb bij feestje van hout een grote herrinneringskist besteld, en het geboorte kaartje en de naam laten graveren.
Wat zit er in de kist:
- geboortepakje
- spulletjes uit het ziekenhuis
- kaarten
- geboorte/aangifte papieren
- kadootjes van anderen
- geboortekaartje
Ik heb knuffels gekocht, 1 voor de baby, 1 voor mezelf en 1 voor in de kist.
Heel veel sterkte!