20 Reacties

vorig jaar

Andere wang

vorig jaar

Oor

vorig jaar

Ik vind het er toch uit zien als insecten beetjes

vorig jaar

Doet me ook erg denken aan muggenbeten of van een ander insect!

vorig jaar

Reactie op Femmie7

Ik vind het er toch uit zien als insecten beetjes
Ik heb zijn bed al uitgeklopt en schoon beddengoed.. hmm. Enig idee wat voor beetjes het kunnen zijn?

vorig jaar

Reactie op Oscarlien

Doet me ook erg denken aan muggenbeten of van een ander insect!
Heb je een idee over wat voor diertje dat kan zijn?

vorig jaar

Reactie op Familygirl1234

Heb je een idee over wat voor diertje dat kan zijn?
Misschien toch iets van een mug ofzo?

vorig jaar

Hier precies het zelfde verhaal (trouwens ook voor 3 weken geleden hand mond voet ziekte gehad) en heeft nu ook 3 bultjes dicht bij elkaar op de wang en op de arm 2. Ik dacht ook eerst muggenbult. Maar hij heeft ook vaccin gehad en dat kon ook deze bijwerkingen hebben gaf cb aan. Ik weet niet of jou kindje toevallig ook vaccin heeft gehad ?

vorig jaar

Reactie op helloyoux

Hier precies het zelfde verhaal (trouwens ook voor 3 weken geleden hand mon ...
Ik ben bang dat het bedwantsen zijn.. 馃槶馃槶馃槶

vorig jaar

Die hebben wij ooit gehad (gekregen van de buren), voor we ouders waren. Maar als je daar bang voor bent, haal dan alsjeblieft professionele hulp er bij, anders kom je er nooit vanaf. Het hoeft niet zo te zijn dat jullie dan ook beten hebben, kan wel, want de bedwantsen vonden mijn vriend ook heerlijk, terwijl ik amper gebeten werd. Het ziet er wel zo uit... Maar hoop voor jullie dat het iets anders is.

vorig jaar

Reactie op AmyAnoniem

Die hebben wij ooit gehad (gekregen van de buren), voor we ouders waren. Ma ...
Morgen komt iemand kijken. Het klonk als een hele operatie on te doen en ze zeggen dat je dan t hele huis moet doen?!?

vorig jaar

Morgen komt iemand kijken. Het klonk als een hele operatie on te doen en ze ...
Ja, hij heeft het bij ons eerst met hete stoom geprobeerd, maar omdat het wat oudere huizen zijn met veel lambrisering en hout op hout ging dat niet, het hielp niet. Er waren te veel kieren waarin ze weg konden. Toen is er uiteindelijk met gif gewerkt, dat hielp enorm (met 茅茅n behandeling alles weg). Wij zijn toen twee dagen weg geweest om het te laten werken zonder zelf in de gifdampen te liggen, en daarna was het heel veel schoonmaken. Dat lijkt me met een kleine extra ingewikkeld wel, je wilt echt niet dat die dat gif binnen krijgt. Ik denk dat de persoon die komt kijken je goed kan voorlichten, maar hou rekening met dat een paar dagen logeren of op vakantie waarschijnlijk wel het beste is.

vorig jaar

Reactie op AmyAnoniem

Ja, hij heeft het bij ons eerst met hete stoom geprobeerd, maar omdat het w ...
En inderdaad alle kasten, kieren, etc etc. Het bankstel werd omgedraaid, achter kasten, alles.... En bij ons ook de buren tegelijkertijd.

vorig jaar

Oei nu begin ik er ook een beetje bang voor te worden. Hoe ben je er achter gekomen dat er bedwansen zitten ? Ik heb bed gecontroleerd maar zie niks zitten ? Of zie je die beestjes ook niet ?

vorig jaar

Mijn dochtertje heeft ook af en toe dit soort plekjes hoor. Bij mindere weerstand of bijvoorbeeld na de prikjes inderdaad. Ik vind een bedwantsen beet er toch wel weer anders uitzien.... Ben benieuwd wat de expert zegt!

vorig jaar

Reactie op helloyoux

Oei nu begin ik er ook een beetje bang voor te worden. Hoe ben je er achter ...
Ja, heel goed op blijven letten. Maar bedwantsen zitten niet in bed, maar achter plinten of onder het laminaat. Wij zagen er heel af en toe eentje, echt goed zoeken. Maar misschien is het wel iets anders hoor, hoop het voor jullie!

vorig jaar

Reactie op AmyAnoniem

En inderdaad alle kasten, kieren, etc etc. Het bankstel werd omgedraaid, ac ...
Oh wat heftig!! Bedankt in ieder geval, nu weten we wel een beetje waar we aan toe zijn...

vorig jaar

Reactie op helloyoux

Oei nu begin ik er ook een beetje bang voor te worden. Hoe ben je er achter ...
Het schijnt kenmerkend te zijn voor bedwantsen dat ze 3 beten naast elkaar doen. Op een rijtje. En wij hebben ook heeeel goed gezocht. Zag onder zijn lattenbodem 1 miniscuul dingetje lopen, waarschijnlijk een larve. Op de plint achter zijn bed zaten een aantal zwarte puntjes - eitjes waarschijnlijk. Maar het was niet veel. Alleen dit zijn dus wel bedwantsen en dan zitten de grote bedwantsen ergens anders. Bijv achter het behang of achter schilderijen. Ik vind het ook spannend dat ik de grote nog niet heb gevonden馃槄

vorig jaar

Het schijnt kenmerkend te zijn voor bedwantsen dat ze 3 beten naast elkaar ...
Oooh jemig, ik heb ook een bedrijf gebeld. Ze kunnen elk moment komen. Ik ben lichtelijk in paniek, hoop toch echt niet dat het betwansen zijn. Ik was meestal 2 keer in de week zijn bedje maar ik hoorde dus dat het daar niks mee te maken heeft idd. Ba alles begint me te jeuken 馃槀

vorig jaar

En, geen bedwantsen hoop ik?