29 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb sinds dinsdag een ballontje geplaatst gekregen en vandaag pas slijmprop eruit. En wacht nog steeds met pillen inmiddels.

2 jaar geleden

Ik begon de slijmprop op woensdag te verliezen en zondag startte de weeen van en ben dinsdagochtend bevallen!

2 jaar geleden

Bij mij viel de slijmprop er pas uit na dat mijn vliezen waren gebroken

2 jaar geleden

Bij mij diezelfde nacht. Overdag enorm veel slijm in mijn onderbroek en die nacht beviel ik.

2 jaar geleden

Bij m’n vorige zwangerschap 2 dagen er voor!

2 jaar geleden

Eerste niet eens verloren... Tweede 's ochtends wat slijm en bloed.. 's nachts begonnen re weeën

2 jaar geleden

Zaterdagavond bruine slijmprop verloren (oud bloed), Zondag 's morgens rode slijmprop, stolsels en wat helder bloed. 's Avonds om 23:00 bevallen.

2 jaar geleden

Woensdag 28 juni slijmprop verloren, zaterdag avond 1 jullie braken me vliezen... zondag ochtend 2.20 en 2.22 met keizersnede bevallen van mijn twee jongens💙💙

2 jaar geleden

Ik heb bij mn dochter nooit een slijmprop gezien (met 37 weken geboren na breken vliezen). Nu 38 weken en ben heel benieuwd of ik deze keer wel de slijmprop ga zien. Had er de eerste keer ook echt op gelet. Kan ook pas tijdens de bevalling komen

2 jaar geleden

Bij mij dik 4 weken😆

2 jaar geleden

3 weken geleden nu en nog steeds geen baby 😅

2 jaar geleden

3 weken geleden nu en nog steeds geen baby 😅
Aii dan is de slijmprop waarschijnlijk weer opnieuw 'gegroeid'. Stom he die valse hoop die je lichaam geeft😂

2 jaar geleden

5 weken😱

2 jaar geleden

Misschien hier 2x een opbeurende ervaring: bij mij startte beiden mijn bevallingen met verliezen van slijmprop! Bij de eerste duurde het helaas 36 uur voor hij er was, maar dat was een langzame bevalling 😂. Bij mijn tweede (vorige week woensdag geboren) zat er tussen verlies slijmprop en geboorte minder dan 12 uur 😊

2 jaar geleden

Bij mij 6 dagen erna ☺️

2 jaar geleden

1 dag later ongeveer

2 jaar geleden

Binnen 24 uur was ze er 😋

2 jaar geleden

Gisteren ochtend begon roze bruin slijm, vanmorgen slijmprop verloren en nu rommelt t wat. Ben benieuwd of t door gaat zetten of weer oefenweeen zijn

2 jaar geleden

Hier vanaf precies week 40 gedurende een hele week stukken van de slijmprop verloren. Ze is geboren met 41+5 na een strippoging.

2 jaar geleden

24 juli de slijmprop verloren, 8 augustus weeën, 9 augustus bevallen. Bij m'n eerste kind verloor ik de slijmprop de dag voor zijn geboorte, toen de weeën net begonnen.