29 Reacties
2 jaar geleden
Ik begon de slijmprop op woensdag te verliezen en zondag startte de weeen van en ben dinsdagochtend bevallen!
2 jaar geleden
Bij mij viel de slijmprop er pas uit na dat mijn vliezen waren gebroken
2 jaar geleden
Zaterdagavond bruine slijmprop verloren (oud bloed), Zondag 's morgens rode slijmprop, stolsels en wat helder bloed. 's Avonds om 23:00 bevallen.
2 jaar geleden
Woensdag 28 juni slijmprop verloren, zaterdag avond 1 jullie braken me vliezen... zondag ochtend 2.20 en 2.22 met keizersnede bevallen van mijn twee jongens💙💙
2 jaar geleden
Misschien hier 2x een opbeurende ervaring: bij mij startte beiden mijn bevallingen met verliezen van slijmprop! Bij de eerste duurde het helaas 36 uur voor hij er was, maar dat was een langzame bevalling 😂. Bij mijn tweede (vorige week woensdag geboren) zat er tussen verlies slijmprop en geboorte minder dan 12 uur 😊
2 jaar geleden
Gisteren ochtend begon roze bruin slijm, vanmorgen slijmprop verloren en nu rommelt t wat. Ben benieuwd of t door gaat zetten of weer oefenweeen zijn
2 jaar geleden
24 juli de slijmprop verloren, 8 augustus weeën, 9 augustus bevallen. Bij m'n eerste kind verloor ik de slijmprop de dag voor zijn geboorte, toen de weeën net begonnen.