12 Reacties
茅茅n dag geleden
Haha voor onze dreumes stopte met veel eten vanwege de doorkomende kiezen was 3-4x per dag ook de standaard 馃槄. Nog flinke broeken ook, dat je je afvraagt waar het allemaal vandaan komt uit zo鈥檔 klein lijfje 馃ぃ
茅茅n dag geleden
Sinds 10 dagen gaat hij ook wel 4x per dag. Zolang het stevig is en geen diarree zou ik me geen zorgen maken.
茅茅n dag geleden
Reactie op Logootje
Hier elke dag wel 3x. En ik heb ook nog een peuter rondlopen die ook wel 2/ ...
Ja dat is dus het gekke, hij blijft een beetje steken in gewicht. We snappen allemaal niet zo goed hoe het kan, hij eet ook echt alles wat los en vast zit 馃き hij is wel super bewegelijk en is nu gaan lopen. Had graag gezien dat hij weer wat aan zou komen. Dacht dan helpt 4x per dag poepen ook niet haha 馃き
茅茅n dag geleden
Hier 3 a 4x per dag maar eet ook flink. Onze jongen is bovengemiddeld groot en voor zijn lengte een prima gewicht. Hij zal het wel van z'n papa hebben. Die gaat ook wel 4x per dag 馃き
Verschilt ook gewoon per mens. De ene volwassene poept ook meer dan de ander. Zolang het normale ontlasting is (dus niet waterdun of keihard en geen slijm of bloed) is het goed en zou ik me wat dat betreft geen zorgen maken.