12 Reacties

茅茅n dag geleden

Die van mij kan gemiddeld ook 2x poepen maar heb ook dagen van 4x 馃槄

茅茅n dag geleden

Hier meestal 1 x per dag, soms 2 x

茅茅n dag geleden

Haha voor onze dreumes stopte met veel eten vanwege de doorkomende kiezen was 3-4x per dag ook de standaard 馃槄. Nog flinke broeken ook, dat je je afvraagt waar het allemaal vandaan komt uit zo鈥檔 klein lijfje 馃ぃ

茅茅n dag geleden

Sinds 10 dagen gaat hij ook wel 4x per dag. Zolang het stevig is en geen diarree zou ik me geen zorgen maken.

茅茅n dag geleden

We gaan tot enkele dagen niet, naar 3-7 keer per dag, gelukkig is boven de 4 wel de uitzondering 馃槅 denk dat dat ook echt met de kiezen die door komen/kwamen te maken had.

茅茅n dag geleden

Hier elke dag wel 3x. En ik heb ook nog een peuter rondlopen die ook wel 2/3 x per dag poept. En allebei zijn hier ook vrij licht maar zolang ze maar in hun eigen lijntje groeien is het goed. Ze eten allebei alles wat los en vast zit en zijn blij dus ik vind het wel goed.

茅茅n dag geleden

2-3x per dag

茅茅n dag geleden

Reactie op Logootje

Hier elke dag wel 3x. En ik heb ook nog een peuter rondlopen die ook wel 2/ ...
Ja dat is dus het gekke, hij blijft een beetje steken in gewicht. We snappen allemaal niet zo goed hoe het kan, hij eet ook echt alles wat los en vast zit 馃き hij is wel super bewegelijk en is nu gaan lopen. Had graag gezien dat hij weer wat aan zou komen. Dacht dan helpt 4x per dag poepen ook niet haha 馃き

茅茅n dag geleden

1 of 2 keer per 1 of 2 dagen.

茅茅n dag geleden

2-4 keer per dag

茅茅n dag geleden

3 tot 5 flinke poepluiers per dag, maar hij kan er ook wat van met eten.

茅茅n dag geleden

Hier 3 a 4x per dag maar eet ook flink. Onze jongen is bovengemiddeld groot en voor zijn lengte een prima gewicht. Hij zal het wel van z'n papa hebben. Die gaat ook wel 4x per dag 馃き Verschilt ook gewoon per mens. De ene volwassene poept ook meer dan de ander. Zolang het normale ontlasting is (dus niet waterdun of keihard en geen slijm of bloed) is het goed en zou ik me wat dat betreft geen zorgen maken.