53 Reacties
één maand geleden
Zoontje geboren met 34 weken en toen 2310 gram en 47 cm. Laatste meting was 9 september toen 29,5cm groter en 9,5 kilo zwaarder.
één maand geleden
Ons zoontje was geboren met 40+1 en woog 3.535 kg . Nu is hij 15 maanden, 80cm en is hij ongeveer 6,5kg zwaarder
één maand geleden
Zoontje geboren met 40+1 woog toen 3,8 kilo en 50 cm. Nu 14 maanden en 11,5 kilo en 82 cm
één maand geleden
Zoontje geboren met ongeveer 50 cm en 4080 gram en is nu 73,6 en 8550 gram. Hij wordt ook als te klein en slecht groeiend bevonden 🫣
één maand geleden
Reactie op ambeeerrrr92
Zoontje geboren met ongeveer 50 cm en 4080 gram en is nu 73,6 en 8550 gram. ...
Stom he .. wij zijn bang gemaakt in ziekenhuis dat ze van allerlij aandoeningen zou hebben tot nu toen gelukkig niks en ze ontwikkeld zicht goed maar me ook niet echt zorgen ander was ontwikkeling ook wel achter gebleven
één maand geleden
Reactie op Lilymy
Nee zie ook verschillende dingen en veel gegroeit maar ook minder net zo a ...
Ja, gewoon blijven zeggen dat je je geen zorgen maakt!
Dit verhaal hadden wij bij de eerste ook en toen heb ik ook steeds gezegd dat ik me geen zorgen maakt enz…ik kwam ook nooit bij de extra controles omdat ik me geen zorgen maakte.
Nu bij m’n dochter vroeg de arts laatst of mijn eerste dit ook had en toen zei ze dat dit waarschijnlijk in de familie zit en ze zich geen zorgen maakte!
Allebei m’n kinderen volgen hun eigen lijn en ze eten als bouwvakkers.
één maand geleden
Vandaag weer gemeten
40+1 geboren 2970 gram en 49 cm
Vandaag 9510 gram en 74 cm.
Gewicht daalt iets maar ja das logisch als je gaat lopen
één maand geleden
Mijn kleine was met 41+1 geboren en woog toen 3790 gram. Hoe lang ze was weet ik niet, want ze is toen niet gemeten. Ik schat tegen de 50 cm omdat ze goed in die maat paste.
Een paar weken terug (met 14 maanden) was ze 10,8 kilo en 78 cm! Dus ongeveer 7 kilo erbij en misschien bijna 30 cm?
één maand geleden
Hier geboren met 38+3 en woog 3490gram en was 50cm. Inmiddels is hij 7,96 kg (dus bijna 8 🤪) zwaarder en 31,9cm langer.
Eet echt als een bouwvakker er groeit als een malle, maar ieder zijn/haar eigen lijntje hoor!