53 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje was 2760 gram en 47 cm bij de geboorte (5,5 weken te vroeg geboren). Met 14 maanden weegt hij 10.58 kg en is 74.7 cm. In gewicht is hij dus 7.82 kg zwaarder geworden en 27.7 cm gegroeid in lengte.

één maand geleden

Zo als ik zie zijn er veel kindjes rond heftig zelfde als onze dochter een mee ander minder of bijna het zelfde dan is mijn gevoel wel goed dat ze prima groeit en ze wad heel klein dus ja dat moet je ook meer groeien om bv bij 80 cm te komen en wij zijn ook klein dus ja zou zijn ook noet heel groot worden ander is ook gek

één maand geleden

06/08/23 : 3.145 kg en 49 cm Nu 06/11/24 : 9,910 kg 78 cm

één maand geleden

Reactie op Lilymy

Zo als ik zie zijn er veel kindjes rond heftig zelfde als onze dochter ...
Ja dat laatste kan zeker meewerken, ik ben 1.80 en partner 1.86 en we zijn allebei als zeg maar 8 ponder geboren ook 😜 zo is iedereen anders 😄

één maand geleden

Dochter geboren 38+1 , 5- cm en 2869 gram en nu 15 maanden 79 cm en 10,3 kg

één maand geleden

Reactie op Lilymy

Zo als ik zie zijn er veel kindjes rond heftig zelfde als onze dochter ...
Hoe zien de grafieken eruit dan? Die van mij zit met de lengte netjes op haar eigen lijn -1 lijn en gewicht daalt ze nu naar de -1.

één maand geleden

Reactie op BergerVischje

Hoe zien de grafieken eruit dan? Die van mij zit met de lengte netjes op ha ...
Onze dochter is wel gezet zij zit inder de -3 lijn. Mar gaat soms weeer beetje om hoog toen ze geboren is was ze al buiten de curve ze is we wat afgebogen maar ook weer wat om hoog gegaan met lengte en gewi. Zot net bof binnen de curve

één maand geleden

Reactie op Lilymy

Onze dochter is wel gezet zij zit inder de -3 lijn. Mar gaat soms weeer be ...
Dus ze volgt haar eigen lijn dan is het toch prima?!

één maand geleden

Reactie op BergerVischje

Dus ze volgt haar eigen lijn dan is het toch prima?!
Vinden wij ook geloof dat heel de medice wereld in paniek gaat als je onder de -3 lijn komt 😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Lilymy

Stom he .. wij zijn bang gemaakt in ziekenhuis dat ze van allerlij aandoeni ...
Bij mijn eerste ook, die is helemaal door de molen gehaald door kinderarts (is nu 3,5 bijna, 12,5 kg en 92 cm, dus praktisch even zwaar als veel kindjes in deze geboortegroep 😂) bij de tweede is kinderarts wel stuk relaxter. Is alleen een keer algemeen bloed geprikt en verder vindtie wel prima. Zolang ze gelukkig zijn en goed in vel zitten zal t wel loslopen hoor ❤️ zou vooral je eigen gevoel volgen!

één maand geleden

Van 51 naar 86 (15mnd) En van 4,125kg naar 13.4 kg 35 cm gegroeid in 15 mnd tijd.

één maand geleden

0 maanden 48cm 3.150 gr 14 maanden 79.5 cm en 9600 gram Dus 31.5cm verschil en 6450 gram (6.5kg) Ze is nu 15 maanden en ik heb het idee dat ze sinds 14 maanden een groei spurt ook heeft gemaakt. Want ze geeft me bizarre rug klachten, en ze is veel zwaarder.

één maand geleden

Ik weet t nu niet precies, maar bij geboorte (38wkn) 44 cm en 1997 gr en met 14 mnd bij cb was ze 72 cm en 8,2 kg. Ze heeft de eerste wkn echt n inhaalgroei gehad maar daarna precies op de -2,5 lijn blijven groeien. Hier verder geen problemen van gemaakt door t cb ofzo, ze ontwikkeld zich prima. Inmiddels 16 mnd en ze is in ieder geval ietsje langer want ze kan nu niet meer onder de tafel doorlopen en dat horen we dan ook regelmatig🤣😅

één maand geleden

Bij geboorte 54cm en 4210kg. Nu bij 14 maanden 77cm en 11kg. Stiekem maak ik me best zorgen. Ze groeit niet snel.

één maand geleden

Bij geboorte ook 45 cm, 40+3 termijn en 3295 gram. Nu 79 cm en 9,5 kg.

één maand geleden

Reactie op XXteddy

Bij geboorte ook 45 cm, 40+3 termijn en 3295 gram. Nu 79 cm en 9,5 kg.
Nu is ze 14 maanden

één maand geleden

Mijn kindjes zijn geboren met 33 weken, 1940 en 1950 gram. Nooit gemeten maar maatje 44 was veeeel te groot nog dus laten we zeggen ze waren 40cm. Nu zijn ze 80cm en ongeveer 10kg. Dus 40cm gegroeid en zo'n 8kg zwaarder

één maand geleden

Bij geboorte 54 cm en 4505 gram. Nu 79,8 cm en 12,498 kg 🙈

één maand geleden

Geboren met 39.4 Gewicht van 3750 gram Lengte van 50 cm Nu 15 maanden. Gewicht van 10.6 kilo Lengte van 84 cm.

één maand geleden

Geboorte: 4kg en 52cm (?) 14 maanden: 12kg en 82,5cm