53 Reacties
één maand geleden
Zo als ik zie zijn er veel kindjes rond heftig zelfde als onze dochter een mee ander minder of bijna het zelfde dan is mijn gevoel wel goed dat ze prima groeit en ze wad heel klein dus ja dat moet je ook meer groeien om bv bij 80 cm te komen en wij zijn ook klein dus ja zou zijn ook noet heel groot worden ander is ook gek
één maand geleden
Reactie op Lilymy
Zo als ik zie zijn er veel kindjes rond heftig zelfde als onze dochter ...
Hoe zien de grafieken eruit dan? Die van mij zit met de lengte netjes op haar eigen lijn -1 lijn en gewicht daalt ze nu naar de -1.
één maand geleden
Reactie op BergerVischje
Hoe zien de grafieken eruit dan? Die van mij zit met de lengte netjes op ha ...
Onze dochter is wel gezet zij zit inder de -3 lijn. Mar gaat soms weeer beetje om hoog toen ze geboren is was ze al buiten de curve ze is we wat afgebogen maar ook weer wat om hoog gegaan met lengte en gewi. Zot net bof binnen de curve
één maand geleden
Reactie op Lilymy
Onze dochter is wel gezet zij zit inder de -3 lijn. Mar gaat soms weeer be ...
Dus ze volgt haar eigen lijn dan is het toch prima?!
één maand geleden
Reactie op Lilymy
Stom he .. wij zijn bang gemaakt in ziekenhuis dat ze van allerlij aandoeni ...
Bij mijn eerste ook, die is helemaal door de molen gehaald door kinderarts (is nu 3,5 bijna, 12,5 kg en 92 cm, dus praktisch even zwaar als veel kindjes in deze geboortegroep 😂) bij de tweede is kinderarts wel stuk relaxter. Is alleen een keer algemeen bloed geprikt en verder vindtie wel prima. Zolang ze gelukkig zijn en goed in vel zitten zal t wel loslopen hoor ❤️ zou vooral je eigen gevoel volgen!
één maand geleden
Ik weet t nu niet precies, maar bij geboorte (38wkn) 44 cm en 1997 gr en met 14 mnd bij cb was ze 72 cm en 8,2 kg. Ze heeft de eerste wkn echt n inhaalgroei gehad maar daarna precies op de -2,5 lijn blijven groeien. Hier verder geen problemen van gemaakt door t cb ofzo, ze ontwikkeld zich prima.
Inmiddels 16 mnd en ze is in ieder geval ietsje langer want ze kan nu niet meer onder de tafel doorlopen en dat horen we dan ook regelmatig🤣😅