15 Reacties
3 jaar geleden
Dacht veel (en pijnlijk) gevoel van plassen maar er eigenlijk weinig uitkomt telkens dat me was verteld.
3 jaar geleden
Ik had vooral veel buikpijn en vaker plassen. Voor de rest geen typische blaasontsteking symptomen.
3 jaar geleden
Ik dacht vorige week ook dat ik een blaasontsteking had, dat was het niet. Morgen direct bellen voor de uitslag dan ben je van de spanning af 😊. Ik neem aan dat een blaasontsteking niet anders voelt dan wanneer je niet zwanger bent dus kleine beetjes plassen en pijnlijk bij plassen. pijn in de onderbuik/rug. Maar beste even afwachten op je urine test voordat je zelf gek gaat praten en er is niets, net als mij
3 jaar geleden
Begreep van mijn verloskundige dat een blaasontsteking tijdens de zwangerschap wel anders kan voelen, minder vaak last van pijn bij het plassen.
En doordat je de overige klachten kunt ‘verklaren’ door de zwangerschap een blaasontsteking minder snel wordt opgemerkt.
Dus goed dat je al hebt laten testen!
3 jaar geleden
Reactie op happy96
De dames die ‘vaak plassen’ noemen, gaat dat dan dus om vaak kleine beetjes ...
Ik krijg volgende week de uitslag van het lab, en ik heb niet perse elke keer kleine beetjes. Elk uur gewoon plassen en opmerkelijk is dat ik vaak daarna last krijg van een zeurende pijn bij mn ribben (net er boven)!
3 jaar geleden
Ik had twee weken terug een blaasontsteking, maar als enige klacht vaak plassen (en dat moest ik sowieso al). De verloskundige wilde m'n urine om iets anders te testen, maar toen bleek ik een blaasontsteking te hebben. Viel allemaal mee, leek nog niet zo ernstig. Ik moest even veel drinken een paar dagen en toen was het opgelost.