15 Reacties

3 jaar geleden

Ik moet veel plassen en krijg vaak en veel harde buiken. Goed dat je je urine laat nakijken erop!

3 jaar geleden

Dacht veel (en pijnlijk) gevoel van plassen maar er eigenlijk weinig uitkomt telkens dat me was verteld.

3 jaar geleden

Reactie op Novabo

Ik moet veel plassen en krijg vaak en veel harde buiken. Goed dat je je u ...
Ja dat heb ik momenteel ook heel erg.. absurd vaak plassen en harde buiken, maar geen pijn bij het plassen

3 jaar geleden

Vaak plassen last van harde buiken en pijn soms in onderbuik

3 jaar geleden

Reactie op Nightfall

Ja dat heb ik momenteel ook heel erg.. absurd vaak plassen en harde buiken, ...
Ik had daar toen ook geen last van maar wel duidelijk tijdens de kweek een blaasontsteking. Maar zou best kunnen dat de symptomen wat veranderen per persoon.

3 jaar geleden

Vaak plassen en veel moeite moeten doen om uit te plassen

3 jaar geleden

Ik had vooral veel buikpijn en vaker plassen. Voor de rest geen typische blaasontsteking symptomen.

3 jaar geleden

Reactie op verjaardagscadeautje

Ik had vooral veel buikpijn en vaker plassen. Voor de rest geen typische bl ...
Ja dit herken ik heel erg..

3 jaar geleden

Ik dacht vorige week ook dat ik een blaasontsteking had, dat was het niet. Morgen direct bellen voor de uitslag dan ben je van de spanning af 😊. Ik neem aan dat een blaasontsteking niet anders voelt dan wanneer je niet zwanger bent dus kleine beetjes plassen en pijnlijk bij plassen. pijn in de onderbuik/rug. Maar beste even afwachten op je urine test voordat je zelf gek gaat praten en er is niets, net als mij

3 jaar geleden

Begreep van mijn verloskundige dat een blaasontsteking tijdens de zwangerschap wel anders kan voelen, minder vaak last van pijn bij het plassen. En doordat je de overige klachten kunt ‘verklaren’ door de zwangerschap een blaasontsteking minder snel wordt opgemerkt. Dus goed dat je al hebt laten testen!

3 jaar geleden

Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt, alleen rook mn urine sterker.

3 jaar geleden

De dames die ‘vaak plassen’ noemen, gaat dat dan dus om vaak kleine beetjes plassen of niet? Ik twijfel ook een beetje omdat ik vage klachten heb, en moet vaak plassen maar dat zijn niet van die mini beetjes die ik voorheen herkende van een blaasontsteking.

3 jaar geleden

Reactie op happy96

De dames die ‘vaak plassen’ noemen, gaat dat dan dus om vaak kleine beetjes ...
Ik krijg volgende week de uitslag van het lab, en ik heb niet perse elke keer kleine beetjes. Elk uur gewoon plassen en opmerkelijk is dat ik vaak daarna last krijg van een zeurende pijn bij mn ribben (net er boven)!

3 jaar geleden

Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt, alleen rook mn urine sterker.
Okee ja dat herken ik zelf nu ook! Even afwachten op de uitslag

3 jaar geleden

Ik had twee weken terug een blaasontsteking, maar als enige klacht vaak plassen (en dat moest ik sowieso al). De verloskundige wilde m'n urine om iets anders te testen, maar toen bleek ik een blaasontsteking te hebben. Viel allemaal mee, leek nog niet zo ernstig. Ik moest even veel drinken een paar dagen en toen was het opgelost.