24 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook al zo’n drie maanden aan het hoesten. De dokter doet helaas niks. En niks leek te helpen tot ik van de week een homeopatisch hoestdrankje heb gekocht. Na drie maanden hoesten, lijkt het nu eindelijk te minderen.

2 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Hier ook al zo’n drie maanden aan het hoesten. De dokter doet helaas niks. ...

Oh daar ga ik maandag gelijk voor kijken!
2 jaar geleden

Ze slaapt gewoon niet meer, zo erg is het nu in de nachten 😅
2 jaar geleden
Reactie op Niesnies
Luchtbevochtiger al geprobeerd? Dat wil hier nog wel eens wat helpen..
Nee welke heb je gekocht?
2 jaar geleden

na 3 maanden hoesten heb ik er bij de huisarts op gestaan dat ze antibiotica kreeg. na het rs virus met 3 maand bleef ze maar hoesten. met antibiotica was het binnen 2 dagen een stuk minder en na een week eindelijk weg..... ik zei tegen de huisarts dit is niet goed voor haar ontwikkeling dat ze al 3 maand elke nacht hoest en overdag ook.... toen luisterde ze nogmaals naar de longen en hoorde nu wel wat slijm enzo roggelen dus antibiotica gekregen. deze hoestdrank deed namelijk niets voor onze dochter.
2 jaar geleden
Reactie op BergerVischje
na 3 maanden hoesten heb ik er bij de huisarts op gestaan dat ze antibiotic ...
Ik ben ook al meerdere keren bij de dokter geweest. Het gehoest en al het slijm begon in november en ondertussen is het steeds heen en weer minder en dan weer meer maar nog nooit is het weggeweest. Vorige week toen hij een oorontsteking erbij had terug geweest maar wederom wilde de dokter geen antibiotica voorschrijven, omdat dit heel heftig kan zijn voor baby’s. Misschien dat de hoest drank tijdelijk werkt maar voor nu lijkt het voor hem qua hoesten en slijm iniedergeval wel te minderen. Fijn dat het bij jouw kleine nu eindelijk weg is!
2 jaar geleden
onze zoon hoeste al sinds november en sinds twee weken geleden was het weer zo erg dat hij minder dan de helft dronk en hele erge hoestbuien kreeg. Wij hebben een puffertje gekregen die helaas niet genoeg hielp en toen ook nog antibiotica. Eindelijk na al die maanden hebben we weer een vrolijke baby. Die nu al het drinken aan het inhalen is 😉
2 jaar geleden
Reactie op Nellie1993
Nee welke heb je gekocht?
Heb er zo 1, meest simpele werkt al goed genoeg ☺️ ook veel gebruikt bij m'n oudste van 2..
https://www.blokker.nl/medisana-luchtbevochtiger-uhw/1441106.html
2 jaar geleden
Reactie op Nienkev
onze zoon hoeste al sinds november en sinds twee weken geleden was het weer ...
Helaas puf kregen wij ook, maar daar kreeg ze echt hoestbuien van! 🤒
2 jaar geleden
Nou alles in huis, ik hoop dat het wat helpt! Het is zo lastig je kind zo te zien, daarnaast de nachten die je niet slaapt door het contante hoesten..
2 jaar geleden
Ik heb het ook gehad toen de kleine 3 maanden was. Was ook ten einde raad. Na veel speurtocht heb ik toen tussikind gekocht, thijmsiroop (heeel klein beetje om het te smeren), luuf onder haar voetjes, Kalip'tus Baby Balsem Met Essentiële Olie – Vrije Ademhaling voor op dr borst, en zoutoplossing voor in dr neus en een zetpil in de avond voor het slapen gaan (leek alsof ze daardoor iets minder hoestte en minder pijn had)
Wens je veel succes❤️🍀
2 jaar geleden
Reactie op Nellie1993
Helaas puf kregen wij ook, maar daar kreeg ze echt hoestbuien van! 🤒
bij ons hielp het pas toen we weer bij de huisarts waren, een andere dan de eerste keer, zij gaf aan doe even een aantal dagen 4 pufjes per keer ipv eentje. Maar door de puffer alleen gaat de slijm niet weg.
2 jaar geleden
Reactie op Niesnies
En, betere nacht gehad 🙈?
Nou het hoesten lijkt minder dan de gehele nacht. Soms ineens een hoestbui, maar met de luchtbevochtiger en vsm druppels lijkt er weer hoop te zijn!
2 jaar geleden
Helaas zijn de nachten weer heel erg, constant hoesten en het klinkt ook te zielig. Weer bij de dokter geweest en wist het ook niet meer. We moeten nu naar de kinderarts..
2 jaar geleden
Mijn zoon heeft al vanaf baby af aan veelt gehoest en nu nog steeds zo. Zodra hij ligt dan begint de ellende overdag valt het dan altijd weer mee. Onze dochter nu ook veel aan het hoesten. Ik maak mij er eigenlijk niet zo druk om. 😅 ben zelf astmatisch en hoest soms maanden lang kan natuurlijk zijn dat ik een vleugje heb meegegeven. 🙈 voor onze oudste wel eens een pufje gehad, maar vond het zo irritant om te geven. Uiteindelijk wachten we hier altijd maar gewoon dat het virusje voorbij is. Heb namelijk het idee dat veel dingen gewoon niet echt werken. Behalve inderdaad schuin matras dat hebben we bij beide kinderen en Tussikind lijkt soms wel wat rust te geven. Maar als volwassenen kan je al zo weinig doen als je hoest laat staan bij kinderen. 🥴