511 Reacties

één jaar geleden

Ik nu inmiddels 10 kg meer

één jaar geleden

Ik heb er 8 kilo bij. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik tot aan de 20 weken maar zeer weinig bij, en begon het daarna pas. Nu wil ik graag wat schade inhalen dus eet ik lekker wanneer ik maar kan 😅

één jaar geleden

Reactie op Ilse-M

Ik heb er 8 kilo bij. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik tot aan de 20 we ...
Ik ben nu 18+6

één jaar geleden

Ik ben nu 18+3 eerste kindje en 3 kilo aangekomen

één jaar geleden

Ik ben momenteel 16+6 weken en ongeveer anderhalve kilo afgevallen. Er begint nu wel een klein lief buikje te onstaan. Heel bijzonder om dit te mogen meemaken.🥰

één jaar geleden

18 weken en 1,9kg erbij

één jaar geleden

Ben nu 20w en 3 kilo erbij.

één jaar geleden

20 weken en 5 kg

één jaar geleden

20 weken 10 kilo

één jaar geleden

16 weken en 1,2 kg aagekomen

één jaar geleden

18 weken 2,5 kilo aangekomen

één jaar geleden

Ik had een bmi van 25.2 Ben nu 19+3 en 5 kg aangekomen

één jaar geleden

18+1, 4.5 kg

één jaar geleden

17+3, 5kg

één jaar geleden

18+3 In de eerste weken/maanden door HG 9 kilo afgevallen, inmiddels daarvan weer 6 aangekomen. Dus nu nog 3 kilo onder mijn startgewicht. Bij mijn vorige zwangerschap was ik rond deze termijn ongeveer 5 kilo aangekomen.

één jaar geleden

19 weken en nu 3 kilo aangekomen, wel al een heel flinke buik (2e zwangerschap) Volgens mij is het heel normaal om tijdens je zwangerschap zeker 12(tot 18)kilo aan te komen. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 11,5 kilo aangekomen.

één jaar geleden

18+1 en nu 3kg aangekomen. Mijn buik is goed zichtbaar, maar wel ook iets kleiner geworden omdat mijn darmen tot rust zijn gekomen. Minder opgeblazen dus en een regelmatige stoelgang, meer baby. Er is wel een richtlijn voor het aankomen, maar dat verschilt ook weer wat je startgewicht was geloof ik. Je verloskundige houdt dat mee in de gaten 😊

één jaar geleden

18+6, zon 6,5 kilo afgevallen 😞 hopelijk kom ik nou langzaam aan

VRIEND

één jaar geleden

16 weken en 1 kilo aangekomen

één jaar geleden

20 weken en ongeveer 1 kg Ben veel misselijk en heb last van mijn maag