30 Reacties
13 dagen geleden
Onze zoon krijgt gewoon de hele dag door water, zoveel hij wil. Dat is de ene dag meer dan de andere.
Voor het slapen gaan krijgt hij 100 ml halfvolle melk. Hij lekt zelden door. Je kan een luier van een maatje groter aan doen
13 dagen geleden
Zo'n 160/180 melk, en na het tandenpoetsen neemt hij ook nog een flinke teug water. Doorlekken is hier ook een issue (geweest) maar komt hier vooral door het buikslapen en of hij teveel afkoelt in de nacht. Net overgestapt op pampers dry night pants en een warmere slaapzak - geen doorleknachten meer tot zover!
13 dagen geleden
Geen melk meer voor het slapen en door het vele water drinken ook hier een grotere luier in de nacht.
11 dagen geleden
Hier kreeg hij altijd nog wel fles (gewone melk) van ongeveer 120ml. Lekte ook vaak door. Ondanks nachtbroekje. En had de fles qua hoeveelheid eigenlijk ook niet meer nodig. Meer gewenning aan fles voor het slapen. Bouwen de fles af en geven nu nog maar 50ml ongeveer. Voldoende om te gaan slapen en lekt niet meer door👌😀
11 dagen geleden
Hier ook een tweeling van 15 maanden, ik geef ze nog 200 ml melk voor het slapen gaan. Mijn dochter drinkt dat op, zoontje niet. Ik gebruik pampers night pants broekjes, ze lekken nooit door.
11 dagen geleden
Mijn zoon drinkt 210cc. Ik had hetzelfde probleem een tweetal weken geleden nu heb ik pampers baby dry night pants gekocht tot nu toe ZEER TEVREDEN. Ik doe het gewoon voor het slapen aan en tot de ochtend lekt het gewoon nie meer
10 dagen geleden
Hier een fles van 150. Mix dit.
Waarvan 90 kv en de andere 60 koemelk.
Luiers 4+ luiers van kruidvat. Soms rascal & friends. Nu heb ik pampers (aanbieding) klaarliggen na de wijziging van de Kruidvat luiers.
Hier zelden lek.
Bij de oudste gebruikte ik een hele periode pamper night pants. Die werkte bij hem goed.
Het ligt heel erg aan de pasvorm.
Luierbroekjes nemen minder op heb ik het idee.
En als luiers bomvol zitten, zakken ze ook wat af heb ik het idee.
Goed hoog aandoen op de juiste strakte en zorgen dat alles vlak zit onder de romper, dat is wel key.