30 Reacties

13 dagen geleden

Na het avondeten krijgt ze hier nog 180 gewone halfvolle melk in een fles. Ze heeft dan de volgende ochtend wel een volle luier maar lekt nooit door. Anders 2 luiers omdoen? 1 achterstevoren. Of een grotere maat?

13 dagen geleden

Onze zoon krijgt gewoon de hele dag door water, zoveel hij wil. Dat is de ene dag meer dan de andere. Voor het slapen gaan krijgt hij 100 ml halfvolle melk. Hij lekt zelden door. Je kan een luier van een maatje groter aan doen

13 dagen geleden

Fles van. 180..

13 dagen geleden

Hier ook nog een fles van 180 ml voor het slapen gaan en doe haar een luierbroekje om, houdt meer tegen dan een gewone luier bij haar

13 dagen geleden

Hier krijgt hij geen melk voor het slapen gaan. In de ochtend melk met havermout, overdag voldoende water en na het avondeten wat yoghurt. Ik merk ook als hij vlak voor het naar bed gaan melk krijgt, dat hij al gauw moet kotsen in zijn bedje.

13 dagen geleden

Zo'n 160/180 melk, en na het tandenpoetsen neemt hij ook nog een flinke teug water. Doorlekken is hier ook een issue (geweest) maar komt hier vooral door het buikslapen en of hij teveel afkoelt in de nacht. Net overgestapt op pampers dry night pants en een warmere slaapzak - geen doorleknachten meer tot zover!

13 dagen geleden

Geen melk meer voor het slapen en door het vele water drinken ook hier een grotere luier in de nacht.

12 dagen geleden

180-190 ml gewone melk voor het slapen, dan nog even een kwartiertje=20 minuten beneden. Dan gaat hij eerst op het potje en krijgt een grotere luier aan. Meestal gaat het dat goed 😄 en hij is een echte buikslaper

12 dagen geleden

Mijn zoontje krijgt een fles van 180 maar drinkt deze eigenlijk nooit op. Hij draagt nu ‘s nachts een maat groter, lekte ook aldoor door ‘s nachts. Nu niet meer !

12 dagen geleden

Hier nog 80ml voor het slapen gaan. Laatst ook aantal nachten gehad met doorlekken. Ze is wel echt een buikslaper. Nu Panpers baby dry night broekjes gehaald en sindsdien niet doorgelekt!

11 dagen geleden

Hier kreeg hij altijd nog wel fles (gewone melk) van ongeveer 120ml. Lekte ook vaak door. Ondanks nachtbroekje. En had de fles qua hoeveelheid eigenlijk ook niet meer nodig. Meer gewenning aan fles voor het slapen. Bouwen de fles af en geven nu nog maar 50ml ongeveer. Voldoende om te gaan slapen en lekt niet meer door👌😀

11 dagen geleden

150ml of zoiets. En pampers babydry voor de nacht ipv kruidvat. Dat maakt echt verschil bij ons.

11 dagen geleden

De mijne krijgt nog 210… nogal wat als ik naar de reacties kijk 🤣 maar ik gebruik alleen pamper premium protection, en nog nooit last gehad van doorlekken? En deze meid van mij maakt ook een hele wereld reis in bed..

11 dagen geleden

Hier ook een tweeling van 15 maanden, ik geef ze nog 200 ml melk voor het slapen gaan. Mijn dochter drinkt dat op, zoontje niet. Ik gebruik pampers night pants broekjes, ze lekken nooit door.

11 dagen geleden

Onze meiden van 14 maanden drinken 210 maar dan wel met wat minder voeding erin. Ze drinken nog niet zo veel ander drinken dus voor het vocht dan nog maar een fles 🫣. We gebruiken kruidvat luiers, voor de nacht nu maat 5 en dat gaat tot nu toe goes.

11 dagen geleden

Mijn zoon drinkt 210cc. Ik had hetzelfde probleem een tweetal weken geleden nu heb ik pampers baby dry night pants gekocht tot nu toe ZEER TEVREDEN. Ik doe het gewoon voor het slapen aan en tot de ochtend lekt het gewoon nie meer

10 dagen geleden

Hier een fles van 150. Mix dit. Waarvan 90 kv en de andere 60 koemelk. Luiers 4+ luiers van kruidvat. Soms rascal & friends. Nu heb ik pampers (aanbieding) klaarliggen na de wijziging van de Kruidvat luiers. Hier zelden lek. Bij de oudste gebruikte ik een hele periode pamper night pants. Die werkte bij hem goed. Het ligt heel erg aan de pasvorm. Luierbroekjes nemen minder op heb ik het idee. En als luiers bomvol zitten, zakken ze ook wat af heb ik het idee. Goed hoog aandoen op de juiste strakte en zorgen dat alles vlak zit onder de romper, dat is wel key.

10 dagen geleden

Ons zoontje 14 maanden krijgt nog 180 kv voor het slapen! Hij draagt pampers night pants maat 5 ook overdag en Snachst! Hij is zo veel in beweging en dit zijn de enige luiers die goed blijven zitten

10 dagen geleden

90cc melk hier!

10 dagen geleden

Sinds een week zelfs 210... Maar dan met 5 of 6 scheppen op 7 😂😅 categorie.. Ik doe maar wat hier.. 😂