13 Reacties

8 maanden geleden
Één. Voor de oudste ook altijd maar één gehad. Zo vaak was ik de jassen niet en als wel, even nadenken over wanneer. Maar dat is eerlijk gezegd altijd goed gegaan. Ik vind winterjassen al zo duur, al zou een tweede van de primark of zeeman ofzo nog wel kunnen, ook als buitenspeeljas eventueel.

8 maanden geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Één winterjas en dan één buitenspeelpak.
Precies dit.

8 maanden geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Één winterjas en dan één buitenspeelpak.
Hier ook.

8 maanden geleden
Hij heeft 1 echt goede winterjas. Waterdicht etc. Verder een winterjas gekregen van kennissen met ouder kindje, voor buitenspelen en de agrarische kinderopvang. Daarnaast nog wat jackies/vesten dingen, meer voor het weer nu in de herfst en voor in de kinderwagen (die dikke jas plus voetenzak wordt wat overdreven

8 maanden geleden
Winterjas en speelpak van Ielm (al zijn die van Lidl vast ook goed). Kun je meteen als sneeuwpak gebruiken voor die 3 dagen per jaar dat we sneeuw hebben.

8 maanden geleden
Ik heb nu twee kinderen, oudste is 3,5 jaar maar altijd maar 1 winterjas gehad per persoon. Wel hebben ze hier die regenpakken/ielmpakken zodat buitenspelen makkelijk wordt.
Wassen gebeurd meestal niet en afhankelijk van de stof is het meeste ook relatief snel droog.