12 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op marie2211
Heb je al een echo gehad?
Ja met acht weken heb ik de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en was in orde. Hierbij aangegeven bij de verloskundige last te hebben van de rug pijn… waarop zij reageerde dat dit waarschijnlijk niet met de zwangerschap te maken had.
3 jaar geleden
Ik heb het niet zo vroeg gehad in de zwangerschap, maar later in de zwangerschap had ik hoge rugpijn. Toevallig problemen gehad met je stuitje in het verleden? In groep 8 ben ik keihard op mijn stuitje terecht gekomen en blijkbaar zat mijn stuitje door dat incident helemaal gedraaid hierdoor kreeg ik dus hoge rugpijn in mijn zwangerschap. De bekkenfysiotherapeut heeft toen mijn stuitje teruggedraaid.
3 jaar geleden
Reactie op Aphrodite
Ik heb het niet zo vroeg gehad in de zwangerschap, maar later in de zwanger ...
Dat zou het eventueel kunnen zijn. Vroeger ooit flink gevallen op mijn stuitje en daar toen nog lang last van gehad.
3 jaar geleden
Hii ik heb dit ook sinds begin van zwangerschap precies tussen me schouderbladen en vooral als ik ga liggen. Heb ook last van mijn stuitje en billen als ik verkeerd zit.. heb ook een goede echo gehad maar ik kon via de verloskundige naar een zwangerschaps fysio dus de volgende echo ga ik dit dan aanvragen denk ik
3 jaar geleden
Reactie op Szannn
Beweeg je wel genoeg? Ik merk dat als ik veel zit of lig of de heledag wein ...
Kan het ook aan liggen. Ik heb me de afgelopen weken niet fit gevoeld waardoor ik veel in bed lag.
3 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Kan het ook aan liggen. Ik heb me de afgelopen weken niet fit gevoeld waard ...
Oh ja :( je kan echt ontzettend veel last krijgen van hoge rugpijn dan. En het is lastig om er 123 vanaf te komen. Wandelen fietsen beetje heen en weer waggelen elke dag en dat volhouden. Denk dat je dan echt snel van de last af bent!