12 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij vorige bevalling gehad. Toen was bij mij de eerste ruggenprik verkeerd gezet waardoor er hersenvocht in mijn beenmerg lekte. Dit gaf veel spierpijn en hoofdpijn. Met ger drinken van cafeïne kon ik het oplossen. Weet niet of dit bij jou de oorzaak is, maar als je (nog) geen cafeïne dronk is het misschien het proberen waard.
(Als de cafeïne niet had gewerkt moest ik naar het ziekenhuis om het het dicht te branden)
2 jaar geleden
Bij mijn eerste bevalling zei de kraamverzorgster dat ik cola moest drinken. Dan zou het snel weg moeten zijn (denk de cafeïne dan die eerder genoemd is)
2 jaar geleden
Reactie op Mowiejjj
Een ruggenprik kan soms een hersenvocht lekkage veroorzaken. Door t gaatje ...
Dit idd. Neem contact op met je gynaecoloog of verloskundige
2 jaar geleden
Had een week geleden zelfde klacht. Ben op 21 augustus bevallen met epidurale en had na 3 dagen ongelooflijk hoofdpijn. Was naar spoed geweest en het bleek door de epidurale had een bloodpatch gekregen en na 5 min had ik totaal geen hoofdpijn meer.
2 jaar geleden
Ik ben ook de 25ste bevallen met een ruggenprik. Ik begin sinds 2/3 dagen ook erge hoofdpijn te krijgen. Ik ben bevallen middels een keizersnee en slikte de eerste 2 weken flink wat pijnstillers en ben afgelopen week gaan afbouwen en slik sinds 2 dagen niets meer. Sinds ik gestopt ben is de hoofdpijn gekomen. Weet nu niet of ik die hoofdpijn vanaf het begin had aangezien ik toen nog aan de pijnstillers zat..